Het "feit" is nog steeds gebaseerd op ervaringen.Rick0688 schreef:Het is gewoon een Feit, dat Renault slecht scoort op betrouwbaarheid, mensen om mij heen zeggen het, ik heb het zelf ervaren!
Ook redelijk normaal bij Franse auto's. Ik rij zelf inmiddels een aantal jaren Citroën C5, met veel plezier en comfort moet ik zeggen, en ja, er zijn inderdaad technische mankementen. Hiervoor 3x een tank gereden (volvo 460, 850 en V40). Ja, die auto's hadden weinig tot geen problemen met de electronica. Maar dat komt dan ook omdat er in vergelijking met Citroën ook wel iets minder aan electronica op zat.Rick0688 schreef:Deze auto´s hebben gewoon teveel snufjes en zien er spat zuiver uit qua uiterlijk maar technisch gezien hebben veel Renaults constant problemen.
Wat ik wel vreemd vind, zijn de problemen aan het onderstel/aandrijving. electronicaproblemen bij Franse auto's zijn inderdaad wel een bekende, maar de problemen die u omschrijft lijken inderdaad in mijn ogen ook wel enigszins rijstijl-afhankelijk, maar goed, dat is volgens u onmogelijk.