hallo,
op 16 december 2008 bracht ik mijn renault voor een APK naar de garage, de volgende dag hoorde ik dat de digitale snelheidsmeter gerepareerd moest worden. Daar ben ik mee akkoord gegaan. Hij zou per post opgestuurd worden naar een speciaal bedrijf in nieuwegein en na 5 werkdagen terug zijn. Ik heb nog aangeboden om hem even te brengen maar dat was niet nodig. Op 30 december 2008 ging ik informeren en toen bleek dat het bedrijf de meter niet had kunnen repareren en teruggestuurd had, de garage had hem naar een ander bedrijf in eindhoven gestuurd. zou ongeveer 7 dagen duren. op 13 jan 2009 werd ik gebeld dat mijn auto goedgekeurd was, maar de meter was nog kapot, ze hadden er tijdelijk een andere ingezet. Ik heb mijn auto dus opgehaald met kapotte meter, alleen de Apk betaald, maar ik vraag mij af of ik nu naar een andere garage kan voor de reparatie of moet wachten of de eerste garage met een voorstel komt.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] reparatie niet gelukt
-
Re: reparatie niet gelukt
ik zou niet afwachten
je hebt geen verplichting jegens anderen en daarbij heeft het allemaal lang genoeg geduurd niet?
je hebt geen verplichting jegens anderen en daarbij heeft het allemaal lang genoeg geduurd niet?