LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] rijschool marcellino stinkt
rijschool marcellino stinkt
ik begon in maar dit jaar bij rijschool marcellino in dinxperlo. In het begin vond ik het al vreemd dat ik de kleine dingen als ruitenwisser/ groot licht/lampen an en uit zetten mij niet uitgelegd werden. een poosje erna haalde ik mijn theorie en werd mij verteld dat alles goed ging. ik vroeg of er iets bekend was over wanneer ik eventueel op zou kunnen. Nou dat was uit den boze voor hem. ik reed als een malloot en mensen van de fiets (wat me nog nooit gebeurd was), ik kon niks en ik d8 dat ik de koningin was volgens hem. omdat ik die kleine dingen ging vragen en vervelend vond dat ik dat niet gelijk had gehad. hij heeft me letterlijk en figuurlijk ergens op het station eruit gegooit. ik heb een ehel poos proberen te achterhalen waa r hij bij aangesloten was. het blijkt dat rijschoolhouder een vrij beroep is en dat men niet verplicht is zich ergens bij aan te melden. in de buurt kent men hem wel.hij was de goedkoopste daar om ben ik erheen gegaan toen. Vervolgens heb ik hem gebeld en gezegd dat ik zekf niet eens meer terug wou en als ik alles verkeerd oe, dat het zuijn schuld was. hij hoort mij op dingen te wijzen en het mij te leren. TOCH? het is mijn geld, dus ik mag vragen wat ik wil. Deze man ging tekeer aan de telefoon en haalde er een rijschool bij die er niks mee temaken had en ik ben daar ook niet eens heen gegaan. Ik hing de telefoon gewoon op en liet me niet eens praten. ik hed de eer aan mezelf gehouden en dacht dit zegt al wel genoeg over hem. mijn boekje mocht ik niet hebben. hij vertelde me dat hij ide in de container had gesmeten. Wat voor een volwassen man van 65 ben je dan. 35 jaar in het vak zegt hij??? DAT IS DAN OOK 35 JAAR TELANG KEREL! ik ben mijn geld kwijt en heb alles na de zomer opnieuw aangeleerd gekregen. super fijn en vertrouwd. kun je nagaan. van de weg halen moeten ze hem! grrrrrrr[/i][/b]
Re: rijschool marcellino stinkt
Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten.
TROS Radar Internetredactie
TROS Radar Internetredactie