Toch ga ik mijn verhaal hier neerplaatsen want mischien heeft hier nog iemand tip's of iets wat ik nog kan doen want ben teneinde raad.!
In oktober ging ik opzoek naar een leuke auto na heel lang zoeken kwam ik een leuk autotje tegen viavia werd het mij verteld
dus ben ik gaan kijken het was een Seat Cordoba Sx uit 1996
ik heb een proefrit gemaakt en heb informatie proberen te winnen
de auto zou helemaal in orden zijn.!
Dit was bij een erkend bovag garage.!!
Emaal thuis nog ff overleggen en de volgende dag de Garage opgebeld dat het hem werd
moest ik er heen om de papiere te teken een aanbetaling te doen op het bedrag van 2350 en nog 100 euro om hem na te kijken
Zo gedaan en een afspraak gemaakt dat ik hem op 3 nov zou komen ophalen.!
3 nov het was de dag ik mog eindelijk mijn eigen auto ophalen waar ik voor heb gespaart
auto op naam gezet en na huis rijden nog geen 10km verder valt de auto helemaal stil meteen gebeld zou wel aan de acu liggen dus terug gegaan en hebben ze er na gekeken er was niks aan de hand.!
maar toen gebeurden het steeds vaker toen werd er gezegt er zal wel iets voor de gasnaald zitten want ik reed immers op gas.!
opegeven moment reed ik op de snelweg savonds laat en het regende kei hard.. vielen de ruitenwissers helemaal stil
daar sta je ziet helemaal niks meer.!
maar weer gebeld en het is weer gemaakt
Toen opegeven moment mijn auto begon in te houden vond ik het raar worden en heb hem na een andere garage gebracht
er bleek dus van alles mee aan de hand te zijn
de auto was slecht onderhouden en de garage houder heeft mij verteld dat die goed onderhouden is.. nu ik hem daar op aan spreek weet hij natuurlijk van niks ..
ik heb een auto gekocht van 2350 waar ik nu voor meer als 2000 euro aaan onderhoud aan heb en dit is echt niks van drie maanden
Hier een lijstje wat er allemaal mee is
-Kopelings platen zijn versleten
-Druklager/Drukgroep
-Radiateur
-Waterpomp
-Koelvin
-KoelSensor
-Slotlink afgebroken
-Lekt Gas en Benzine
-Slangen zijn al allemaal vervangen
en zo komt er steeds meer bij en nu heb ik de auto drie maanden en hij rijdt gewoon niet meer.!
Ze kunnen mij niet wijs maken dat hun hier toen niks van wisten die auto is gewoon een lopende tijdbom.!!
Ik weet gewoon niet meer wat ik nu nog moet doen
ik betaal toch niet 2350 euor om drie maanden laten helemaal niks meer te hebben..
ik voel me heel erg in de **** genomen!
en word nu ook niet rieel behandeld
er word steeds gezegt dat ik terug word gebeld en moet steeds zelf terug bellen en word gewoon kei hard afgescheept.!
Deze auto had nooit verkocht mogen worden want hij komt de apk niet eens meer door!!
Ik zit gewoon met me handen in het haar... omdat ik het gewoon niet meer weet
ik zou de auto bijna na de sloop kunnen brengen zo is die er aan toe
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Seat Cordoba
-
Re: Seat Cordoba
§Sterr.....
Tjah wat verwacht je eigenlijk die auto is 13 jaar oud kost nog maar 2350 euro´s dan had je op je vingers na kunnen tellen dat er wel het 1 en het ander aan mankeerde de koppelingsplaten had je al kunnen merken tijdens de proefrit en als je nou geen verstand van auto´s hebt dan had je hem vooraf moeten laten keuren door de ANWB of de DEKRA aankoopkeuring dan had je gelijk geweten wat er allemaal aan mankeert.en had je nu geen problemen gehad want dan had je deze barrel laten staan goede leer voor de volgende keer.....
je zegt dat je een auto hebt gekocht uit 1996 voor 2350...
Hier een lijstje wat er allemaal mee is
-Kopelings platen zijn versleten
-Druklager/Drukgroep
-Radiateur
-Waterpomp
-Koelvin
-KoelSensor
-Slotlink afgebroken
-Lekt Gas en Benzine
-Slangen zijn al allemaal vervangen
Tjah wat verwacht je eigenlijk die auto is 13 jaar oud kost nog maar 2350 euro´s dan had je op je vingers na kunnen tellen dat er wel het 1 en het ander aan mankeerde de koppelingsplaten had je al kunnen merken tijdens de proefrit en als je nou geen verstand van auto´s hebt dan had je hem vooraf moeten laten keuren door de ANWB of de DEKRA aankoopkeuring dan had je gelijk geweten wat er allemaal aan mankeert.en had je nu geen problemen gehad want dan had je deze barrel laten staan goede leer voor de volgende keer.....
-
2350,00 voor een auto van 13 jaar oud is te veel geld.
-
Voor sterr,
triest dat dit je moet overkomen. Maar over het algemeen is seat zo slecht nog niet. Ik weet niet waar je woont, maar ik wil best eens kijken of ik wat voor je kan doen.
laat het maar weten.
triest dat dit je moet overkomen. Maar over het algemeen is seat zo slecht nog niet. Ik weet niet waar je woont, maar ik wil best eens kijken of ik wat voor je kan doen.
laat het maar weten.
Heb eens een huur Cordoba op de staart getrapt.
jengggggggg*
Leuk.
Kreeg ook de indruk dat vorige huurders dat ook gedaan hadden.
Het ergste was nog dat wij een fontein achter in de bak zetten. Op de assen dat ding
Seat auto emotion
jengggggggg*
Leuk.
Kreeg ook de indruk dat vorige huurders dat ook gedaan hadden.
Het ergste was nog dat wij een fontein achter in de bak zetten. Op de assen dat ding
Seat auto emotion