Ik heb heel veel problemen met mijn C 5.
Wie heeft soortgelijke ervaringen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Service Citroen Nederland Slecht
Re: Service Citroen Nederland Slecht
Hallo gast met de C5,
Ikzelf heb er geen, wilde er wel een aanschaffen maar las toen een paar reviews op www.autoweek.nl
Ben toen erg geschrokken, er was niet veel positiefs over deze auto. Een berijder heeft er zelfs een website voor opgesteld. Je kunt dit vinden op de autoweek-site onder de "knop" autogids en dan MyReviews en dan zoeken op Citroen C5. Het gaat over een C5 Break 2.0 16V Ligne Prestige uit 2001. Hij gaf zelf 21/2 ster aan de auto.
Succes ermee!
Een (bijna ex-)citroenliefhebber
Ikzelf heb er geen, wilde er wel een aanschaffen maar las toen een paar reviews op www.autoweek.nl
Ben toen erg geschrokken, er was niet veel positiefs over deze auto. Een berijder heeft er zelfs een website voor opgesteld. Je kunt dit vinden op de autoweek-site onder de "knop" autogids en dan MyReviews en dan zoeken op Citroen C5. Het gaat over een C5 Break 2.0 16V Ligne Prestige uit 2001. Hij gaf zelf 21/2 ster aan de auto.
Succes ermee!
Een (bijna ex-)citroenliefhebber
ik heb geen C5 maar een C3 en daar zijn de problemen ook niet is van met andere mensen gesproken die ook C3 reden en hadden dezelfde klachten. En er wordt maar makkelijk mee omgesprongen door Citroen Nederland.
Dit is nu me 2de C3 in 2 jaar tijd in januari een nieuwe gekregen van de dealer omdat aan die auto alles mis was nu sommige zelfde klachten in de nieuwe maar op een gegeven moment ben je moe gestreden en laat je het maar zitten maar het is wel een boel geld wat je moet neerleggen voor deze auto´s. En volgens de dealer ben je altijd maar de enige die klachten heeft.
Dit is nu me 2de C3 in 2 jaar tijd in januari een nieuwe gekregen van de dealer omdat aan die auto alles mis was nu sommige zelfde klachten in de nieuwe maar op een gegeven moment ben je moe gestreden en laat je het maar zitten maar het is wel een boel geld wat je moet neerleggen voor deze auto´s. En volgens de dealer ben je altijd maar de enige die klachten heeft.
ik heb niet zo zeer (veel) problemen met mijn C3, maar wel met de citroen-dealer van Oosten in Zoetermeer. Afhandeling van een schade was wel zo allerbelabberst, en zeer onvriendelijk behandeld door 1 van de verkopers na klachten over deze afhandeling.
heb een xantia uit 2000 en heb heel veel problemen met de auto gehad de dealer van zeer slecht en arrogant
hen een lekkage in de kofferbak gehad waarvoor ik in totaal 4 keer ben terug geweest pas met het dreigen van het koopcontract te ontbinden deed men er eindelijk wat aan
citroen dealer mekenkamp te bunnik
hen een lekkage in de kofferbak gehad waarvoor ik in totaal 4 keer ben terug geweest pas met het dreigen van het koopcontract te ontbinden deed men er eindelijk wat aan
citroen dealer mekenkamp te bunnik
Een kennis rijdt altijd in een (tweedehands) auto van Mekenkamp en zijn zeer te spreken over deze garage..... Ze rijden momenteel in een Citroen Xsara Picasso (bouwjaar 2000).
Ik rijd zelf in onze 2e (nieuw) aangeschafte Citroen Xsara Picasso (image-uitvoering) en dat bevalt prima.
Met onze 1e Picasso wat zaken gehad die door de dealer en Citroen Nederland prima zijn opgelost.......
Groetjes uit Maarssen
Ik rijd zelf in onze 2e (nieuw) aangeschafte Citroen Xsara Picasso (image-uitvoering) en dat bevalt prima.
Met onze 1e Picasso wat zaken gehad die door de dealer en Citroen Nederland prima zijn opgelost.......
Groetjes uit Maarssen