Geachte Dames/Heren,
Naar aanleiding van uw uitzending van d.d. 29 maart 2004, betreffende het steeds meer stilvallen van auto's, wil ik bij deze hierop reageren.
Wij rijden een Opel Corsa, die in januari 2004 2 jaar oud geworden is. Ook deze viel op vrijdag avond 19 maart 2004 zomaar ineens stil en was op geen enkele mogelijkheid meer aan de gang te krijgen. Wij hebben hem hierna naar de dichtsbijzijnde Opel dealer gesleept. Deze konden geen oorzaak vinden, want bij het uitlezen van de computer gaf de computer geen storing aan. Uiteindelijk hebben ze hem weer aan de gang gekregen zonder een echte duidelijke aanwijsbare reden. Kunnen echter niet garanderen dat het niet nog een keer gaat gebeuren. Onze vraag is nu, wie is er aansprakelijk voor de rekening. Bij Opel zegt men, sorry maar de garantie is verlopen!! Wij zijn het daar echter niet mee eens. Een auto mag toch zomaar zonder aanwijsbare reden niet stilvallen.
met vriendelijke groeten
L. Bellemans[/b]
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] spontaan stilvallen van Opel Corsa!
Re: spontaan stilvallen van Opel Corsa!
Hallo,
Ik heb een jaar geleden een Opel Corsa GSI gekocht. Maar binnen 4 maanden ontplofte zomaar op een stille weg waar ik gewoon 80 reed de motor. Ik schrok me rot, want er reden achter mij auto's en ik zag dus helemaal niets meer vand e rook. Ben de berm ingereden (gelukkig net bij een busbaan) en ben de auto uitgevlucht. Bang dat ie in brand zou vliegen. Na een half uurtje ben ik mijn telefoon gaan pakken en heb een monteur gebeld. Ze beweerden nog nooit zoiets gezien te hebben.
Maar helaas garantie verlopen en dus dikke pech. Kostte me een geheel nieuwe motor. Koop denk ik volgende keer weer een brik, want dan verwacht je wat meer kosten.
Hebben meer mensen hier last van?
Ik heb een jaar geleden een Opel Corsa GSI gekocht. Maar binnen 4 maanden ontplofte zomaar op een stille weg waar ik gewoon 80 reed de motor. Ik schrok me rot, want er reden achter mij auto's en ik zag dus helemaal niets meer vand e rook. Ben de berm ingereden (gelukkig net bij een busbaan) en ben de auto uitgevlucht. Bang dat ie in brand zou vliegen. Na een half uurtje ben ik mijn telefoon gaan pakken en heb een monteur gebeld. Ze beweerden nog nooit zoiets gezien te hebben.
Maar helaas garantie verlopen en dus dikke pech. Kostte me een geheel nieuwe motor. Koop denk ik volgende keer weer een brik, want dan verwacht je wat meer kosten.
Hebben meer mensen hier last van?