LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] steenslagruitschade
steenslagruitschade
Ik heb vorige week een steentje tegen de voorruit gekregen. Omdat ik een oude auto heb die niet waplus verzekerd kon worden, moet ik dit soort grapjes zelf betalen. Ik heb eerst Carglass gebeld; kosten;E 82,50 of E 96 als ze het bij je thuis doen ! Toen autotaal gebeld, die vroeg 76,- euro als we daar langs kwamen. na even in de goudengids.nl geneusd te hebben vond ik een bedrijf in de buurt een telefoontje en bingo, voor 45 euro kwam hij bij ons thuis. dat alles incl. btw !! het loont de moeite om even rond te bellen . hij kwam op de afgesproken tijd en heeft het keurig gedaan. dus niet direct de twee "groten "bellen als je steenslag hebt!
Re: steenslagruitschade
Klopt, Autotaalglas en Carglass zijn niet altijd de goedkoopste en al helemaal niet de beste! Neem liever een wat kleiner bedrijf wat even wat meer service levert.
Je zal niet de 1e zijn die een jaar later roestproblemen krijgt omdat de glaszetten iets te haastig was en met de snijdraad ook wat lak heeft weggesneden.
Ik kocht een paar jaar geleden een 2e hands auto en daarvan moest 2 maanden later ook de voorruit vervangen worden. Ik ben ermee naar M&D Glas gegaan in Veenendaal en die constateerden roestvorming omdat er inderdaad al een andere ruit in was gezet. Gelukkig hebben zij dit piekfijn opgelost en ook nog eens voor een veel lagere prijs dan een van de 2 "groten".
Je zal niet de 1e zijn die een jaar later roestproblemen krijgt omdat de glaszetten iets te haastig was en met de snijdraad ook wat lak heeft weggesneden.
Ik kocht een paar jaar geleden een 2e hands auto en daarvan moest 2 maanden later ook de voorruit vervangen worden. Ik ben ermee naar M&D Glas gegaan in Veenendaal en die constateerden roestvorming omdat er inderdaad al een andere ruit in was gezet. Gelukkig hebben zij dit piekfijn opgelost en ook nog eens voor een veel lagere prijs dan een van de 2 "groten".