LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Sterretje en dan apk ?

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
Vraagje

Sterretje en dan apk ?

Ongelezen bericht door Vraagje »

Hallo mensen op dit forum.
Mijn vraag aan jullie is het volgende:
Als er een ster in de ruit zit boven aan de vooruit een kleintje (echt een sterretje geen uitlopers of zo) word dat dan gedaan bij de apk en de grote beurt of niet.
of anders gezecht komt hij hiermee door de apk en de grote beurt?

hoor het graag van jullie

groetjes !

zichtveld

Re: Sterretje en dan apk ?

Ongelezen bericht door zichtveld »

Als het niet in zichtveld bestuurder zit geen probleem

vraagje

Ongelezen bericht door vraagje »

oke dank je wel voor de reactie!
ben weer helemaal blij haha

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Wel een tip:

Laat dit sterretje in de ruit zo snel mogelijk repareren!, vaak is dit gedekt door de verzekering, (even naar informeren)

Laat je dit niet repareren, kan het gebeuren dat er een scheur in de ruit komt, en die is niet meer te repareren, door water en vuiligheid en trillingen en van de rijwind op de ruit, kan het gebeuren dat de scheur steeds groter wordt, dit wordt over het algemeen niet getolereerd bij de APK, hetgeen resulteert in een nieuw ruit!,

Dus niet te lang wachten met reparatie,

Succes.

Gast

Nou ik weet het niet het is niet een echte ster of zo maar meer een stukje wat gewoon beschadigt is er kan ook geen vuil in komen want het zit er al een aardige tijd in.
Door de verzekering word het niet vergoed heb ik al gekeken.
Ja het kan wel vergoed worden maar dan gaat het van mijn no claim af en dat vind ik ook een beetje zonde eigenlijk.

Maar ik zal inderdaad even hem laten maken bij een of ander die dat speciaal doet zodat de kosten niet te hoog oplopen!

Gast

Een keer voor zo'n "koeieoog" bij Carglass geweest maar die adviseerde om die specifieke kleine beschadiging gewoon te laten zitten. Ging dus niet direct voor de hoofdprijs.
Moet er inderdaad wel naar laten kijken - door een Pro. - zoals al eerder opgemerkt werd :!:

Gesloten