Van mijn Toyota Avensis laten de stoot strippen los van de deuren. Het lijkt erg op een materiaalfout omdat bij alle 4 de deuren de strippen los laten. Ook bij andere toyota avensis auto's zie ik soms dit probleem.
Zijn er meer mensen die deze ervaringen hebben?
Hoe is dit opgelost?
Op mail berichten wordt ik door Toyota Nederland afgescheept en krijg weinig medewerking.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Toyota Avensis Loslatende stootstrippen
Re: Toyota Avensis Loslatende stootstrippen
Bij de meeste automerken zal de importeur je naar een dealer verwijzen dus daar hoef je niets van te verwachten!
Kan je die dingen niet gewoon bij een dealer, of een vertrouwde buurt garage, er deugdelijk weer op laten lijmen?
Kan je die dingen niet gewoon bij een dealer, of een vertrouwde buurt garage, er deugdelijk weer op laten lijmen?
Re: Toyota Avensis Loslatende stootstrippen
Dat die stootstrips loslaten zie je vaker, dat komt omdat de strips er pas in europa opgeplakt worden. Soms is dan de beschermlaag tbv het transport niet goed verwijderd waardoor de strip niet goed plakt.
Ik zou gewoon de strips zorgvuldig bewaren als ze er af vallen, en er bij een beurt even melding van maken zodat ze ze even goed kunnen vastzetten. Ik weet niet hoe oud de auto is maar als deze jonger is als 3 jaar zouden ze ze kostenloos moeten vastzetten.
Zover ik de toyota garages ken doen ze niet zo heel moeilijk over semi-garantiegevallen.
Ik zou gewoon de strips zorgvuldig bewaren als ze er af vallen, en er bij een beurt even melding van maken zodat ze ze even goed kunnen vastzetten. Ik weet niet hoe oud de auto is maar als deze jonger is als 3 jaar zouden ze ze kostenloos moeten vastzetten.
Zover ik de toyota garages ken doen ze niet zo heel moeilijk over semi-garantiegevallen.