Ik wil iedereen waarschuwen voor Velgenland dit bedrijf waar wij vorig jaar voor 1200 euro velgen en banden kochten geeft géén garantie als er iets niet goed is.
Zij gebruiken smoesjes zoals Niet goed behandeld. Op dat stukje van je velgen zit geen garantie . Ze hanteren verschillende prijzen voor dezelfde velgen. (kijk maar op hun site en vergelijk met Marktplaats)
Ze hebben iedere keer een ander smoesje dan kunnen ze de velgen leverancier niet bereiken dan is degene die er over zou moeten gaan op vakantie en belt/mailt ie zo snel mogelijk als ie terug is. NIET DUS.
Ik heb dit bedrijf gewaarschuwd dat ik mijn klacht als deze niet afdoende door hen werd opgelost op iedere autosite/forum zet waar die op kan.
We hebben een aanbod gehad voor 60% vergoeding van de velgen en 180 euro voor de TOEN nieuwe banden van 580 euro volgens hen dan. MAAR........ dan moeten we wél bij hen nieuwe velgen kopen EN DAT DOEN WE DUS NOOIT MEER!!!!!
Ik voeg een foto van deze een jaar oude velg de Evolution S038 toe en zo zien alle velgen eruit.
Dit bedrijf daar moet voor gewaarschuwd worden want 1200 euro is geen katte......pis
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Velgenland
-
Velgenland
- Bijlagen
-
- Deze velg is Evolution S038 gekocht bij Velgenland en zo zien ze er alle vier uit .
- Afbeelding 003a.JPG (30.06 KiB) 1411 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?
Re: Velgenland
1 topic hierover is toch genoeg ?