Mijn vrouw heeft in 1999 een Peugot Viva Citu snorscooter gekocht bij Lewiszong in Eindhoven. De zaak bestaat inmidels niet meer.
Een paar maanden geleden reed ik op de scooter van mijn vrouw en werd ik door een motoragent staande gehouden.
Hij controleerde het framenummer en zei dat het geen snorscooter was maar eem bromscooter!
Ik ben naar een peugot dealer gegaan in Eindhoven en die zei dat men bij Peugot Nederland vergeten is om een letter inde code te slaan in het frame, want de rest van de code correnspendeert wel met het losse serieplaatsje bij het voetenbord. Daaruit blijkt nogmaals dat het een snorscooter betreft!
Nu hebben wij Peugot Nederland erop aangesproken deze fout te herstellen, omdat we anders een scooter hebben met en restwaarde van nul en we boetes op kunnen lopen als een agent ons staande houd .
Bij Peugot Nederland eist men nu eest een aankoopbewijs van 5 jaar geleden, omdat ze ons anders niet willen helpen.
Wat kunnen wij n u hier aan doen???
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Verkeerd nummer in frame!
Re: Verkeerd nummer in frame!
Gewoon die bon opzoeken ,die heb je toch bewaard, het is per slot van rekening geen zak aardappels wat je hebt gekocht.Nu hebben wij Peugot Nederland erop aangesproken deze fout te herstellen, omdat we anders een scooter hebben met en restwaarde van nul en we boetes op kunnen lopen als een agent ons staande houd .
Bij Peugot Nederland eist men nu eest een aankoopbewijs van 5 jaar geleden, omdat ze ons anders niet willen helpen.
Dat peugot hier streng in is heeft te maken met misbruik hiervan.
Op deze manier kunnen ze achterhalen of het inderdaad een snorscooter is en dat u de werkelijke eigenaar bent.
Zij hebben een fout gemaakt en willen dit oplossen het enigste wat u hoeft te doen is aantonen dat u de wettelijke eigenaar bent.
Zij zijn welwillend dus als ze het niet willen doen dan ligt het in dit geval aan u als consument.