Vorige week woensdag heb ik een uitlaat voor mijn motor gevonden op markplaats en zag dat deze bij een motordealer te koop stond. Ik heb dus gemaild en kreeg reactie van de verkoper die onder de naam van zijn bedrijf met mij terug mailde.
We hebben die dag nog gebeld, en ik zou het geld overmaken en hij zou het vanuit de motorzaak opsturen. De motorzaak heeft dus de demper aan mij verkocht en heb daar ook een bon van gehad. Het was wel een gebruikte demper.
Nu na ontvangst van de demper was ik er niet tevreden mee en wilde ik hem terug sturen. En toen heel simpel aan de telefoon werd er gezegd. Wij nemen geen gebruikte onderdelen terug. Nou ben ik verder gaan bellen, en naar ander personeel gevraagd, en ik zou nog bericht krijgen.
Ik moet er nog bij zeggen dat er mij niet telefonisch, via de mail of op de bon is vermeld dat ik niet mocht retourneren.
Ik kreeg dus vandaag inderdaad bericht. De demper heeft mij 275,- euro gekost.
Het bericht dat ik kreeg alsvolgt:
Ik weet nou niet of ik kopen op afstand wet op deze situatie voldoet. Maar ik weet iig wel, dat we de uiteindelijke deal niet met een particulier hebben gesloten maar metde motorzaak.hoi HondaD
gezien de werkdag al weer op zijn einde loopt
wil ik je deze dag toch een antwoord geven
de bedrijfsleider heeft me gemeld dat we het wel terug willen kopen voor een bedrag van 150 euro
of dat je hem anders zelf op marktplaats zou kunnen zetten
ik ga ervanuit dat je daar niet mee akkoord gaat,dus wil ik je zelf een voorstel doen,dat we hem terug kopen voor 225 euro
ik zie je reactie graag tegemoet
Heb ik nu juist nog geluk dat ik wat terug krijg, of slaat dit gewoon nergens op?