LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vermijd motorzaak Motors and More in Heteren
Vermijd motorzaak Motors and More in Heteren
Motorzaak Motors and More in Heteren, breng daar niet je motor langs!
Heb alleen maar ellende gehad met de eigenaar.
Het verhaal is als volgt:
Motor ter reparatie aangeboden bij deze motorzaak. Eigenaar heeft motor opgehaald bij mij thuis voor een reparatie en monteren nieuwe door mij ergens anders gekochte onderdelen. Na paar weken eens gebeld hoe het er mee stond. Het antwoord was daarop dat ze mij op de hoogte gingen houden. Na 2(!) maanden aan het lijntje te zijn gehouden ben ik zelf polshoogte gaan nemen in de winkel. Daar bleek dat de motorzaak nog helemaal niks had gedaan aan de motor. Vanwege het mooie weer wat lekker is om motor te rijden erop aangedrongen dat de motorzaak de afgesproken dingen moest gaan uitvoeren. De motorzaak heb ik nog 2 weken gegeven. De daadwerkelijk uit te voeren reparatie zou naar mijn eigen schatting met het juiste gereedschap slechts uurtje of 4 mogen duren. Door het aandringen van mij schoten ze in de stress (hadden ze maar een week of 6 eerder moeten beginnen) en hebben ze al het werk aan de motor afgeraffeld en heb ik een nog slechtere motor terug gekregen welke ik nu ergens anders moet gaan laten repararen. Ik heb verhaal gehaald en geeist dat de motor gerepareerd moet worden maar de motorzaak reageerde laks en weigerde de problemen verder opte lossen. Ik heb honderden euros betaald aan deze motorzaak anders kreeg ik niet eens mijn motor meer terug. Ik voel me genaaid om het zo plat te zeggen.
De eigenaar schermt met een spierziekte. Daarom zou het allemaal langer hebben geduurd. Toch heeft hij meerdere monteurs in de zaak die ook best het werk kunnen doen. Ondanks dat ik begrip heb voor de mogelijke ziekte vind ik het een slecht excuus, omdat zoals ik net zeg er nog meer monteurs zijn die het werk aan mijn motor kunnen doen!!
Heb alleen maar ellende gehad met de eigenaar.
Het verhaal is als volgt:
Motor ter reparatie aangeboden bij deze motorzaak. Eigenaar heeft motor opgehaald bij mij thuis voor een reparatie en monteren nieuwe door mij ergens anders gekochte onderdelen. Na paar weken eens gebeld hoe het er mee stond. Het antwoord was daarop dat ze mij op de hoogte gingen houden. Na 2(!) maanden aan het lijntje te zijn gehouden ben ik zelf polshoogte gaan nemen in de winkel. Daar bleek dat de motorzaak nog helemaal niks had gedaan aan de motor. Vanwege het mooie weer wat lekker is om motor te rijden erop aangedrongen dat de motorzaak de afgesproken dingen moest gaan uitvoeren. De motorzaak heb ik nog 2 weken gegeven. De daadwerkelijk uit te voeren reparatie zou naar mijn eigen schatting met het juiste gereedschap slechts uurtje of 4 mogen duren. Door het aandringen van mij schoten ze in de stress (hadden ze maar een week of 6 eerder moeten beginnen) en hebben ze al het werk aan de motor afgeraffeld en heb ik een nog slechtere motor terug gekregen welke ik nu ergens anders moet gaan laten repararen. Ik heb verhaal gehaald en geeist dat de motor gerepareerd moet worden maar de motorzaak reageerde laks en weigerde de problemen verder opte lossen. Ik heb honderden euros betaald aan deze motorzaak anders kreeg ik niet eens mijn motor meer terug. Ik voel me genaaid om het zo plat te zeggen.
De eigenaar schermt met een spierziekte. Daarom zou het allemaal langer hebben geduurd. Toch heeft hij meerdere monteurs in de zaak die ook best het werk kunnen doen. Ondanks dat ik begrip heb voor de mogelijke ziekte vind ik het een slecht excuus, omdat zoals ik net zeg er nog meer monteurs zijn die het werk aan mijn motor kunnen doen!!
-
Re: Vermijd motorzaak Motors and More in Heteren
Hoe komt u erbij om de "gedragscode" te schenden?
Regel één is: "gebruikers zullen elkaar en anderen respecteren door geen nodeloos kwetsende teksten te gebruiken.
Uw verhaal lezende kan ik dit niet plaatsen, ik heb zéér goede ervaringen met Motors & More in Heteren!
Elk verhaal heeft 2 kanten, op Tros Radar lees ik uw kant en daar kan ik geen oordeel over geven. Dat wil ik ook niet.
Wat ik bijzonder jammer vind is dat Motors & More nu landelijk te "kijk" wordt gezet en dat wordt gefundeerd door diverse aan-names en niet onderbouwde vermoedens en suggesties.
Ik lees dat men de motor bij u thuis heeft opgehaald, samen met onderdelen die u zelf al had aangeschaft. Rijst bij mij de vraag, waarom dan niet zelf monteren?
Nu span je een ander voor je karretje en die ga je vervolgens snoeihard afbranden.
Dit kan er bij mij niet in!
Heeft u wel goede afspraken gemaakt met de eigenaar, zodat hij duidelijk weet wat u van hem verwacht? Wat hij moet doen? Wanneer u uw motor weer operationeel wilt hebben? Tot welke prijs? etc. etc.
Ik herhaal: ik herken uw frustratie niet, ik ken Motors & More en doe er graag zaken mee. Zij geven service, helpen je zover ze kunnen en indien er zich wat voordoet wordt er contact met je opgenomen. Alles valt en staat met afspraken maken en als die voor beide partijen duidelijk zijn, voorkom je frustraties.
Motors & More keeps my bike running!
Regel één is: "gebruikers zullen elkaar en anderen respecteren door geen nodeloos kwetsende teksten te gebruiken.
Uw verhaal lezende kan ik dit niet plaatsen, ik heb zéér goede ervaringen met Motors & More in Heteren!
Elk verhaal heeft 2 kanten, op Tros Radar lees ik uw kant en daar kan ik geen oordeel over geven. Dat wil ik ook niet.
Wat ik bijzonder jammer vind is dat Motors & More nu landelijk te "kijk" wordt gezet en dat wordt gefundeerd door diverse aan-names en niet onderbouwde vermoedens en suggesties.
Ik lees dat men de motor bij u thuis heeft opgehaald, samen met onderdelen die u zelf al had aangeschaft. Rijst bij mij de vraag, waarom dan niet zelf monteren?
Nu span je een ander voor je karretje en die ga je vervolgens snoeihard afbranden.
Heeft u wel goede afspraken gemaakt met de eigenaar, zodat hij duidelijk weet wat u van hem verwacht? Wat hij moet doen? Wanneer u uw motor weer operationeel wilt hebben? Tot welke prijs? etc. etc.
Ik herhaal: ik herken uw frustratie niet, ik ken Motors & More en doe er graag zaken mee. Zij geven service, helpen je zover ze kunnen en indien er zich wat voordoet wordt er contact met je opgenomen. Alles valt en staat met afspraken maken en als die voor beide partijen duidelijk zijn, voorkom je frustraties.
ik vindt uw toon zeer aanmatigend, bent u eigenaar van deze firma? blijkbaar niet.Intruder 1400 schreef:Hoe komt u erbij om de "gedragscode" te schenden?
u doet precies hetzelfde en u verhaal moeten we ook maar voor waar aanemenHoe komt u erbij om de "gedragscode" te schenden?
Nou ja, sorry - maar voor een 'reparatie' van 4 uur - je motor 2+ maanden kwijt zijn vind ik niet kunnen. Ik vind het ook dat je zelf eerder moest reageren en motor (+ onderdelen) naar andere garage moest brengen. Had je nog profijt van mooie weer (welke inmiddels lijkt wel voorbij te zijn helaas).
2 maanden wachten voor 4 uur werk. Geduld heb je, zeg...
2 maanden wachten voor 4 uur werk. Geduld heb je, zeg...
Intruder 1400, wat een onzin verhaal zet je daar neer! De topicstarter zet een vrij duidelijk verhaal neer zonder anderen te kwetsen. Voor alle reviews geldt dat we het verhaal van de topicstarter maar zullen moeten aannemen als zijde de waarheid. Als een bedrijf als Motors & More zo'n slechte dienst verleend, dan is het niet meer dan logisch en zelfs wenselijk dat de benadeelde dit kenbaar maakt op een site als deze. Ik ben het alleen met je eens dat duidelijke afspraken dit probleem misschien hadden kunnen voorkomen. Het is prima dat jij ook aangeeft dat dit bedrijf ook tevreden klanten heeft, maar blaf dan niet ongefundeerd de topicstarter af.Intruder 1400 schreef:Hoe komt u erbij om de "gedragscode" te schenden?
Ten slotte: als Motors & More niet zat te wachten op het reparatieverzoek van de topicstarter, dan hadden ze dit gewoon moeten zeggen en hadden ze de klus niet moeten accepteren.
@@@
Maxiem.
Helemaal eens met degeen die dit geschreven heeft. Als respondent moet je altijd uitgaan van wat de TS schrijft. Vrijwel altijd klopt zo'n verhaal en soms, heel soms, blijkt dat de klacht onjuist is.Als een bedrijf als Motors & More zo'n slechte dienst verleend, dan is het niet meer dan logisch en zelfs wenselijk dat de benadeelde dit kenbaar maakt op een site als deze.
Maxiem.
Hier ben ik het helemaal mee eens.ZZR600 schreef:
Intruder 1400, wat een onzin verhaal zet je daar neer! De topicstarter zet een vrij duidelijk verhaal neer zonder anderen te kwetsen. Voor alle reviews geldt dat we het verhaal van de topicstarter maar zullen moeten aannemen als zijde de waarheid. Als een bedrijf als Motors & More zo'n slechte dienst verleend, dan is het niet meer dan logisch en zelfs wenselijk dat de benadeelde dit kenbaar maakt op een site als deze. Ik ben het alleen met je eens dat duidelijke afspraken dit probleem misschien hadden kunnen voorkomen. Het is prima dat jij ook aangeeft dat dit bedrijf ook tevreden klanten heeft, maar blaf dan niet ongefundeerd de topicstarter af.
Ten slotte: als Motors & More niet zat te wachten op het reparatieverzoek van de topicstarter, dan hadden ze dit gewoon moeten zeggen en hadden ze de klus niet moeten accepteren.
vandaag mijn motor voor onderhoud gehad bij Motors en More, keurig volgens afspraak nagekeken, zelf nog een steun gemaakt voor de navigatie op het stuur.
Vakman is het.
Vakman is het.
Beste meneer Intruder 1400,
Omdat u een goede ervaring heeft met deze zaak mag ik geen slechte ervaring hebben?
Ik ga met u ook niet verder de discussie aan. Het verhaal zoals ik het heb neergezet is een exacte weergave van hoe het helemaal is gegaan. Ik heb geen woord hierover gelogen. Of u dat nu wilt geloven of niet.
Maar als meneer deze situatie dan gaat misbruiken en op onfatsoenlijke manier mij aan het lijntje gaat lopen houden ben ik niet tevreden. Laat dat duidelijk zijn!!
Als na lang wachten de motor zogenaamd klaar is en het wordt omgehaald om vervolgens na een klein stukje rijden te moeten constatereren dat de motor er alleen maar slechter van is gaan rijden dan ben ik nog meer ontevreden. Bij het verhaal halen is de eigenaar totaal niet behulpzaam en weigert hij mij verder te helpen.
Overigens zag ik nu op de website dat vanwege zijn ziekte er geen motors meer gerepareerd gaan worden. Ik ben niet te beroerd om hem beterschap te wensen maar ik hoop na zijn herstel dat hij wat anders gaat doen qua werk.
Omdat u een goede ervaring heeft met deze zaak mag ik geen slechte ervaring hebben?
Ik ga met u ook niet verder de discussie aan. Het verhaal zoals ik het heb neergezet is een exacte weergave van hoe het helemaal is gegaan. Ik heb geen woord hierover gelogen. Of u dat nu wilt geloven of niet.
Het ging hierbij om reparaties waarvoor ik niet de juiste gereedschap heb. Omdat deze reparatie zelden hoeft te gebeuren bij een motor en het gereedschap prijzig is wilde ik het laten uitvoeren door deze motorzaak. Daar had ik geld voor over om het te laten doen door een motorzaak.Ik lees dat men de motor bij u thuis heeft opgehaald, samen met onderdelen die u zelf al had aangeschaft. Rijst bij mij de vraag, waarom dan niet zelf monteren?
Alles met betrekking tot het ophalen van de motor tot het uitvoeren van de exacte reparatie was duidelijk en mondeling afgesproken. De eigenaar van de zaak heeft mijn opdracht ook aangenomen. Omdat het wat tegen zat met de ziekte van meneer ben ik coulant geweest naar hem toe en al wat meer tijd gegeven.ZZR600 schreef: Ten slotte: als Motors & More niet zat te wachten op het reparatieverzoek van de topicstarter, dan hadden ze dit gewoon moeten zeggen en hadden ze de klus niet moeten accepteren.
Maar als meneer deze situatie dan gaat misbruiken en op onfatsoenlijke manier mij aan het lijntje gaat lopen houden ben ik niet tevreden. Laat dat duidelijk zijn!!
Als na lang wachten de motor zogenaamd klaar is en het wordt omgehaald om vervolgens na een klein stukje rijden te moeten constatereren dat de motor er alleen maar slechter van is gaan rijden dan ben ik nog meer ontevreden. Bij het verhaal halen is de eigenaar totaal niet behulpzaam en weigert hij mij verder te helpen.
Overigens zag ik nu op de website dat vanwege zijn ziekte er geen motors meer gerepareerd gaan worden. Ik ben niet te beroerd om hem beterschap te wensen maar ik hoop na zijn herstel dat hij wat anders gaat doen qua werk.