LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Volvo V70!!!!

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
Gast

Volvo V70!!!!

Ongelezen bericht door Gast »

Ik moet het even kwijt: een Volvo V70 is gewoon een heeeerlijke auto! Dikke 5-cilinder aan boord, fijne automaat, voortreffelijke stoelen en veeeeel ruimte!!

Wie heeft er ook goede ervaringen en wie heeft er evt. minder goede ervaringen??

boebertje

Re: Volvo V70!!!!

Ongelezen bericht door boebertje »

nou ja idd is een hele fijne auto. Maar van die automaat ben ik het niet eens. Het is ene redelijk trage automaat hoor en hij is behoorlijk zenuwachtig, hij schakelt soms terug terwijl het heluhmaal niet nodig is. Maar ja het evrschilt of je een 140 pk variant hebt of een 200+ want dan gedraat ie zich wel voorbeeldig.
Ook heel weinig problemen met die auto dit in tegenstelling tot de v40 helaas....

Gast

Dat van die trage automaat hoor je wel vaker, idd vooral met de 140 pk! Wij hebben echter 193 pk en dan is ie geweldig!

V70_2001

Ongelezen bericht door V70_2001 »

Echt een hele fijne auto heb wel geen automaat maar dat mag de pret niet drukken. Kan er ook niet zo goed tegen dat er mensen zijn die negatief reageren op zo'n auto laat staan op het merk Volvo!

Nu heb ik deze auto al enkele maanden maar toen ik hem kocht had ik tijdens de testrit niet alles gezien. Bij het nieuwe type volvo willen de daklijsten nog wel eens dof worden (had ik niet gezien in de regen) bij de handgrepen of eigenlijk de deuropeners aan de binnenkant slijt het zilver (in de kom) van het plastic en 'last but not least' het resonantiegeluid bij de motor tijdens het optrekken! (dus niet alleen op klinkerwegen rijden zoals ik dat tijdens het proefritje gedaan heb). Alleen van die deuropening was me opgevallen maar was toch wel blind van liefde.

Nu blijkt dat toen ik de auto had gekocht de bovengenoemde 3 punten allemaal door de garage kosteloos vervangen zouden worden als de eerste eigenaar dit had aangegeven. Heeft hij dus niet gedaan. Ikzelf had hiervoor geen volvo en dus ook geen band met een vakgarage! Lekker dus. Ook de importeur kon mij niet verder helpen. En ook op mijn vraag waarom dan mijn auto onderhouden bij een vakgarage (omdat ik daar toch zeker 'die' meerwaarde' verwacht als er iets niet goed is zij dit zouden moeten vervangen) hadden ze geen antwoord! Ze bieden enkel 'tools' aan voor de dealers... Kortom, service van de vakgarage is er niet blijkt wel.

Toch een beetje een teleurstelling. Maar... het blijft een zeer mooie auto. Een tijdloos design, prachtig. En dan die veiligheid, helemaal top. Om maar niet te spreken over de ruimte, erg groot!. Droom toch nog over de XC90... wow...oooh!

Groet, Remco :D

Gast

Hee mannen

Kijk ook eens op: www.volvo850forum.com

www. volvo850club.nl

:D :D :D :D

Gast

Leuke site!!