LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] VW Golf IV, raamapparaat kapot

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
Johan de Haas

VW Golf IV, raamapparaat kapot

Ongelezen bericht door Johan de Haas »

In maart 2000 deze auto nieuw gekocht. Inmiddels 4x een raamapparaat kapot, waardoor het glas onder in het portier valt. Ik doe die auto na 3 jaar weg, maar koop geen VW meer.
Schijnt heel vaak te gebeuren. Tientallen keren per jaar per dealer. Aan constructie vanaf nieuw niets veranderd. Hoe pakken we deze arrogante club aan?
Graag aan mij melden, incl. kenteken, dealernaam, enz.

Jopie slim

Re: VW Golf IV, raamapparaat kapot

Ongelezen bericht door Jopie slim »

In ieder geval geen onderdelen meer kopen via de dealer maar deze kopen in Duitsland en importeren. Laat het onderdeel er wel gewoon door de dealer inzetten en behoud zodoende wel de fabrieksgarantie, want die heb je schijnbaar hard nodig :-)
Gezien de vele klachten denk ik er onderhand hard over om maar eens aan parallelimport te gaan doen in nieuwe (!) Audi/Seat/VW en Porsche onderdelen met 100% fabrieksgarantie, misschien dat zou helpen?
We leven tenslotte tegenwoordig in 1 europa met vrij verkeer van diensten en goederen.

C. Fissa

Re: VW Golf IV, raamapparaat kapot

Ongelezen bericht door C. Fissa »

In een Duits autoblad is enige tijd geleden ook aandacht besteedt aan het probleem van ruiten die plotseling verzakken of uit zichzelf op en neer gaan. Of dus te rade gaan in Duitsland nu zo'n goed idee is?

Gesloten