Hoi Ik heb een jaar geleden een vw polo 1.4 gekocht uit 2005, Nu een jaar later zit er een tikkend geluid in de motor, heb de auto laten na kijken bij een vw dealer waar hij ook in onderhoud is. Ze vertelden mij dat dit een standaard probleem was voor dat type motor, de coating v.d zuigers laat los (en dat bij 75000km) Ik vind dit niet normaal en wil echt niet gaan betalen voor fouten die vw heeft gemaakt... De vw dealer vertelde mij dat ik de uren van de monteur zou moeten betalen en vw betaalde onderdelen, dus 1200€ voor mijn eigen rekening.
Ik vind dit belachlijk en wil vragen of er nog meer mensen dit probleem hebben zo ja laat dit dan even weten op het forum dan kunnen we mischien samen de kosten verhalen
Mvgr Peter Selen
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vw Polo 1.4 Coating v.d zuigers
Re: Vw Polo 1.4 Coating v.d zuigers
Ik heb hier nog nooit van gehoord, alleen massief materiaal.... maar zou kunnen...
Kijk eerst eens op www.problemcar.nl en lees wat particulieren en vooral monteurs hier over zeggen...
Daar zou dit probleem bekend moeten zijn, dus ook betere antwoorden en voor je een auto koopt hier kijken voorkomt veel kosten!
Kijk eerst eens op www.problemcar.nl en lees wat particulieren en vooral monteurs hier over zeggen...
Daar zou dit probleem bekend moeten zijn, dus ook betere antwoorden en voor je een auto koopt hier kijken voorkomt veel kosten!