Wie oh wie kan mij helpen!!!
Ik heb een nieuwe Scirocco van begin dit jaar en bij het schakelen/koppelen komt er een piep geluid (net alsof er een kanariepiet bij je gaspedaal zit).
De VW dealer heeft een nieuwe waterpomp erin gezet in de hoop dat die piepgeluid weg zou zijn, maar niet geholpen. Piepgeluid blijft bij schakelen/koppelen en gas geven.
Wie heeft de oplossing hiervoor?
Bijgaand een Youtube filmpje met het probleem dat de Scirocco heeft.
http://www.youtube.com/watch?v=GdsaCDVOYUQ
Ik heb een 1.4 tsi motor, 160 PK.
Alle reacties welkom!
PON Importeur te Leusden en VW dealer doen er verder niets mee, en dit vind ik erg kwalijk!
Ik krijg een afwijzingsbrief van PON Importeur dat het een bekend probleem is maar dat het geen defect is, maar een eigenschap die opgesloten ligt in de constructie van deze motor en dat er helaas geen verdere reparatiepogingen ondernomen gaan worden.
Ook heb ik daarna verzocht om schadeloos stelling op het moment dat er eventueel schade ontstaat als gevolg van deze gebreke. Hierop kreeg ik eveneens een negatief antwoord.
Ik lees op Forums en in overige landen veel mensen zijn met dezelfde klachten. Niet alleen Scirocco's hebben last van dit probleem, maar ook Tiguan, Golf etc. diverse VW modellen.
Wij worden met zijn allen door VOLKSWAGEN van kluitje naar riet gestuurd.
Ik zou willen voorstellen dat we alle klachten gaan verzamelen en dan dit probleem groot in de media zetten, bv. Kassa of TROS Radar.
Het gaat om heel veel klachten en vanuit VOLKSWAGEN wordt er totaal niets hiermee gedaan.
Het is geen broodje wat we gekocht hebben, veel geld neergelegd voor een auto en dan mag zulke klachten niet voorkomen.
Graag jullie reacties hierop.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] VW Scirocco piep geluid bij schakelen/koppelen
-
Re: VW Scirocco piep geluid bij schakelen/koppelen
Je moet hem ook te eten geven hepumaferrari schreef:Wie oh wie kan mij helpen!!!
Ik heb een nieuwe Scirocco van begin dit jaar en bij het schakelen/koppelen komt er een piep geluid (net alsof er een kanariepiet bij je gaspedaal zit).