LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] warme peugeot

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
rtj

warme peugeot

Ongelezen bericht door rtj »

EEN VOORBEELD VAN HOE JE EEN KLANT BELAZERT.

FEBR. EEN 206 POP-ART GEKOCHT. AL SNEL BLIJKT DAT HET BINNEN IN TE WARM IS. PASSAGIERS WORDEN MISSELIJK EN OOK CHAUFFEUR KLAAGT OVER DE WARMTE IN JUNI. GARAGE GEEFT ANDERE PEUGEOT MEE OM TE ZIEN OF DEZE HETZELFDE HEEFT. NEE, DEZE NIET, BLIJFT LEKKER KOEL. DAN MOET JE MAAR DE VENTILATIE ANDERS ZETTEN ZEGT MEN. MAAR HET BLIJFT WARM. RUIM 5 GRADEN HOGER ALS NORMAAL. DUS BUITEN 20 IS HET IN DE AUTO 25. BRIEF NAAR PEUGEOT...HET IS INHERENT AAN HET SYSTEEM. NEE DUS, BLIJFT TE WARM. DAN MAAR NAAR DE GARAGE..ZE BRENGEN PLASTIC PLAATJE AAN EN VERLEGGEN LEIDING. HET BLIJFT TE WARM. WEER ANDERE PEUGEOT GETEST (NIEUWE). DEZE BLIJFT LEKKER KOEL. AUTO NAAR UTRECHT...ER IS NIETS AAN DE HAND. WEER BRIEF NAAR PEUGEOT. MOET U NIET BIJ ONS WEZEN MAAR BIJ DE GARAGE. ER KOMT EEN ONAFHANKELIJK ONDERZOEKER DIE CONSTATEERT DAT ER EEN AANZIENLIJK TEMPERATUURVERSCHIL IS . BRIEF TERUG..DE KACHEL IS VAN HETZELFDE TYPENUMMER DUS ER IS NIETS AAN DE HAND! MAAR NOG STEEDS TE WARM. WEER NAAR GARAGE EN BRIEF NAAR PEUGEOT. ANTWOORD; UW AUTO IS VAN EEN ANDER MODELJAAR DAN DE NIEUWE DIE U HEEFT GEREDEN EN ER IS NIETS AAN DE HAND. GA MAAR NAAR DE GARAGE DIE DOET WEL INRUILVOORSTEL. VOORSTEL; BETAAL MAAR EVEN 2000 BIJ DAN KRIJG JE ANDERE 206.
HOE JE EEN KLANT VAN HET KASTJE NAAR DE MUUR STUURT.
NU AL VIER NIEUWE PEUGEOTS GEREDEN VAN ZELFDE TYPE DIE NIET WARM ZIJN. EN PEUGEOT MAAR ZEGGEN DAT ER NIETS AAN DE HAND IS.

JE VOELT JE LEKKERDER IN EEN PEUGEOT..........BELAZER DUS.

Gast

Re: warme peugeot

Ongelezen bericht door Gast »

JE VOELT JE LEKKERDER IN EEN PEUGEOT..........BELAZER DUS.
Je bent er ook achter?

boebertje

Ongelezen bericht door boebertje »

heeft je auto een airco?

Zo ja dan moet je maar eens laten kijken naar de temperatuur sensor.

Zo nee, dan is er waarschijnlijk een klep lam van de kachelmotor, een dure reparatie en lastig! Vaak bij kleien modellen praat je dan toch of over een dashboard loshalen of over de moter een stuk demonteren om ruimte te creeren een tijdrovende klus en daarnaast moet je je vaak gaan afvragen of er dan niet meer gesloopt wordt dan dat er gerepareerd wordt!

ricardo1

Ongelezen bericht door ricardo1 »

Een vriend van mij heeft twee maanden geleden ook een Peugot 206 (1999) gekocht en ik vond ook dat het snel benauwd en drukkend warm wordt in die auto. Na een mini onderzoekje kwam ik er achter dat het rond de kachelunit in het dashboard warm wordt, ook wanneer de kachel op koud staat. Uit de ventilatie kanalen kwam gewoon koude lucht. Ik denk dat de kachelkraan niet goed afsluit waardoor er altijd warme koelvloeistof door de unit stroomt. Nou kan het ook best zijn dat het bij deze auto normaal is dat het altijd warm is in de kachel unit. Ook bemerkte ik een hindelijke koude lucht stroom bij de deur waardoor mijn dijbenen koudworden. Ik vondt het een onprettig klimaat in de auto.
Plaats je vraag ook eens op het forum van www.autoweek.nl of www.problemcar.nl .

En doe wat aan die CAPS LOCK toets.... :D

k.duck

Ongelezen bericht door k.duck »

als uw ac goed werkt komt er zomers lucht van 5 graden celcius uit de openingen

dit is zo ongeveer het enige wat wel goed wekt bij mij

voor de rest is het een PRUTS auto :evil:

binnenkort weer een jap :D

Gast

Mazda, in een woord 'geweldig' :wink:

Gast

's Winters wel lekker zo'n warme Prutshow 2NUL6

Staat er daarom in het type nummer van elke P een 0.

Dan is die 1007 wel helemaal een trieste bak

Gesloten