LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Warmteproblemen Fiat Grande Punto

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
JohnJ

Warmteproblemen Fiat Grande Punto

Ongelezen bericht door JohnJ »

Eind mei heb ik een nieuwe Fiat Grande Punto gekocht.
Wanneer ik de airco gebruik wordt de zuil rechts van het gaspedaal loeiheet, zodat ik de airco weer uit moet zetten omdat ik anders mijn been verbrand. Als de airco uitstaat is er niets aan de hand.
De dealer zegt dat het niets met de airco te maken heeft maar met de hete uitlaatgassen die er langs gaan en dat het een fabricagefout van Fiat is. De dealer zegt dat hij dit niet kan verhelpen en dat alle Grande Punto's en Stilo's dit euvel hebben.
Zijn er mensen met dezelfde problemen? Wat te doen, want hier ben ik niet tevreden mee.

Sometimes

Re: Warmteproblemen Fiat Grande Punto

Ongelezen bericht door Sometimes »

Ik zou een keertje bij een andere dealer langs gaan.

En als die het wel op kan lossen, of er in ieder geval iets zinnigs mee gaat doen, dan zou ik daar blijven ook.

een

Ongelezen bericht door een »

ja is goed, hoort zo en nu ophouden met janken, koop een betere auto.
Aan dit soort reacties heeft niemand wat en het is ook niet grappig dus laat het maar achterwege.

On topic:
Ik heb er geen ervaring mee maar ik kan me niet voorstellen dat dit hoort. In Italie rijden ze bij bosjes rond MET de airco aan. Ik denk dat u inderdaad beter naar een andere dealer gaat of anders naar Fiat Nederland. Dit hoort absoluut niet en bij een dergelijke nieuwe auto mag u wel wat meer verwachten. Misshien is het een kinderziekte en is er al een 'update'? Veel succes ermee!

(prachtige wagen, trouwens!)

JohnJ

Ongelezen bericht door JohnJ »

Er zat een scheurtje in een leiding. Fiat heeft het probleem verder netjes verholpen.

Gesloten