Heb bij Netpolis een Allrisk autoverzekering lopen. Kreeg begin van het jaar een ongeval waarbij ik op de snelweg van achteren werd aangereden en in de vangrail belandde. De uitkering van Netpolis werd gebaseerd op de cataloguswaarde exclusief afleveringskosten. Dit in tegenstelling tot vele ander maatschappijen welke de afleveringskosten wel erbij rekenen. Is ook logisch het zijn immers uitgaven voor aanschaf van een auto. De schade expert zou dit opnemen met de maatschappij. Niets meer van vernomen. Daarnaast werden kosten welke ik gemaakt had voor schade expertise en vervangend vervoer niet vergoed alsmede werd een bedrag eigen risico ingehouden (terwijl ik niet schuldig ben !!). Bij elkaar een bedrag tussen 1000 en 2000 euro.
Netpolis blijkt haar verzekeringen te hebben ondergebracht bij Voogd&Voogd en bij ARAG. Voogd&Voogd stelt doodleuk dat men zal trachten de door mij geclaimde kosten te verhalen op de tegenpartij, terwijl ik volgens de polis recht heb om zeker een deel van de kosten vergoed te krijgen. De tegenpartij geeft niet thuis. Verder niets meer van Voogd&Voogd vernomen. Pas 1,5 maand na mijn verzoek bij Netpolis werd rechtsbijstand (ARAG) ingeschakeld. Ook hier reageert men nauwelijks op email. Een maand nadat ik een getuige verklaring had ingestuurd bericht men deze ontvangen te hebben en een maand later op de zaak zal terugkomen.
Netpolis weet niets, doet niets om de voortgang te bespoedigen en acteert alleen als een doorgeefluik, kopieert de brieven van de andere maatschappijen welke ik dan ook dubbel, zelfs in dezelfde enveloppe, ontvang. De andere maatschappijen geven niet de indruk zich erg in te zetten. Dit duurt nu al bijna een half jaar.
Op een klachtenbrief aan Netpolis wordt tot op heden niet gereageerd. Ga nu het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening inschakelen.
Netpolis adverteert wel met 50% lagere premie maar de service is ook 50% lager. Bovendien is Allrisk bij Netpolis een misleidend begrip en is de klantgerichtheid 0. Wees dus gewaarschuwd !!
Ik hou het forum over de ontwikkelingen op de hoogte.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] WEES GEWAARSCHUWD VOOR NETPOLIS
Re: WEES GEWAARSCHUWD VOOR NETPOLIS
Hallo,ik heb ruim 3,5 maanden geleden een autoverzekering via NETPOLIS afgesloten maar heb hem metteen weer opgezegd
voordat het in dienst ging,omdat ik mijn auto heb verkocht,
Maar tot heden krijg ik nog steeds rekeningen en mailtjes binnen
dat ik ze nog premies schuldig ben en dat ze mij door zullen verwijzen naar de incasso. Telefonisch zijn ze helaas ook niet te bereiken. Wie kan mij advies geven,dit probleem op te lossen!!!!!!!!
Met viendelijke groeten Dhr,ilker
voordat het in dienst ging,omdat ik mijn auto heb verkocht,
Maar tot heden krijg ik nog steeds rekeningen en mailtjes binnen
dat ik ze nog premies schuldig ben en dat ze mij door zullen verwijzen naar de incasso. Telefonisch zijn ze helaas ook niet te bereiken. Wie kan mij advies geven,dit probleem op te lossen!!!!!!!!
Met viendelijke groeten Dhr,ilker
Re: WEES GEWAARSCHUWD VOOR NETPOLIS
Copie vrijwaringsbewijs opsturen, wordt aangemerkt als bewijs dat de auto niet meer in Uw bezit is.