LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wel erg lang wachten tot mijn auto klaar is!?

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
BordeauxdogLuna

Wel erg lang wachten tot mijn auto klaar is!?

Ongelezen bericht door BordeauxdogLuna »

Hallo,

Ik zou graag jullie mening willen over mijn probleem.
Het gaat om het volgende:
Ik heb mijn auto's naar een garage gebracht om de motorblokken om te laten zetten.
Het is de bedoelling dat een motorblok in de andere auto gezet word en de andere auto moet worden vrijgewaard en die kan dan naar de sloop.
Het is nu al meer dan 8 weken geleden dat ik de auto's naar die gerage heb gebracht en de auto zou naar hun zeggen binnen een week klaar zijn,maar toen ik hun na 1 week belde werd er gezecht dat er problemen waren met het omzetten van de motor,dat kan natuurlijk...
Maar na een tijdje weer gebeld,en kreeg weer het zelfde verhaal,ze beloofden mij dat de auto weer binnen een week klaar zou zijn,maar nee weer niet het geval,die belofte hebben ze mij nu al een paar keer gedaan,en nu naar meer dan 8 weken wachten is mijn auto nog steeds niet klaar!
En de andere auto kan ik nog niet vrijwaarden volgens hun.
Het kost me veel geld en wil natuurlijk waar voor mijn geld hebben en dat de auto goed is als ik m weer thuis heb.
Maar mag een garage een klant zo lang laten wachten en aan het lijntje houden?
Want dat gevoel heb ik inmiddels gekregen.
De garage is aangesloten bij de RDW (RDW erkend bedrijf dus)

Wie kan mij tips geven?
Wat kan ik hier aan/mee doen?

Ik ben erg nieuwsgierig naar jullie mening!

Aardige Mevrouw

Re: Wel erg lang wachten tot mijn auto klaar is!?

Ongelezen bericht door Aardige Mevrouw »

De garage is aangesloten bij de RDW (RDW erkend bedrijf dus)

Dat zegt op zich niets over reparaties..........heeft met APK erkenning te maken. Bovag heb je meer aan m.b.t. reparaties. Verder, tja.........ik weet niet wat voor auto's u er heen gebracht heeft????Tegenwoordig met al die gekke electronica is 't niet meer zó eenvoudig, maar 8 weken is een beetje veel. Als 't nog wat oudere auto's zijn, dan had je ze nog beter naar "de beun" kunnen brengen want die had 't in een weekendje nog wel voor je gedaan :D . Maar 't hangt helemaal van merk/model/ type etc. af. Vertel eens wat meer :wink:
Wat dat vrijwaren betreft, zou ik zelf toch eens achteraan gaan, want dit kost je wegenbelasting voor noppes. Maar brengen zij dat ding dan naar de sloop?

BordeauxdogLuna

Re: Wel erg lang wachten tot mijn auto klaar is!?

Ongelezen bericht door BordeauxdogLuna »

Het zijn twee oudere (bouwjaar '88) auto's twee golfjes GTi. (de ene auto waar een 8v in zat krijgt nu een 16v motorblok)
Het is de bedrading waar ze op vast lopen hebben ze mij verteld.
En wat betreft de beun,ja daar wou ik m ook wel heen brengen,maar ik kende toen niemand die dat voor mij kon doen,later vond ik wel mensen maar nu staat de auto al bij dat bedrijf.
Dat bedrijf brengt idd de auto naar de sloop,ik haal er nog wat onderdelen vanaf en dan ben ik van die auto af.

Gesloten