Hierbij wil ik iedereen waarschuwen voor de zogenaamde oficieele smartclub MELD JE HIER NIET AAN!!
Ikzelf was lid van deze club en was aanwezig bij de uitzending van radar in het publiek.
Toen ik hierover een topic opende op het forum van deze club met de vraag waarom zij daar niet aanwezig waren, om de leden te vertegenwoordiggen werd ik zonder pardon geroyeerd zonder uitleg waarom.
ik heb nog per e-mail uitleg gevraagd maar antwoord krijgen doe je niet.
mischien als iemand deze post leest dat hij de netheid heeft om mij even uit te leggen waarom ze mijn gebant hebben want ik heb niets verkeerd gedaan
Zegt helemaal niets over smart maar wel over het beleid bij desbetreffende club neem een voorbeeld aan http://www.smartforum.nl die was aanwezig en geeft iedereen de kans om zijn zegje te doen op het forum mits in alle redlijkheid bewoord
Als allereerst top dat je je verschuilt achter gast, wees een kerel en kom gewoon de volgende x met je naam die wij wel hebben.......en vertel dan eerlijk de ware reden, want die is bekend, of moet ik deze anpubliek bekend maken zoals jij ook doet.....