LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] zlm oltimerverzekering

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
ronbianca

zlm oltimerverzekering

Ongelezen bericht door ronbianca »

nou ik heb ook weer iets. We hebben bij ZLM twee auto's verzekerd,allebei WA.
Mijn vriend heeft een oltimer motor gekocht als hobby.
het beestje is van 1975 dus oltimer.
Nu kan ik bij de verzekering alleen een oltimerverzekering afsluiten als ik ook nog een tweede motor koop die niet oltimer is,en die ik voor dagelijks verkeer gebruik.

Das toch raar, wat moet ik met nog een motor,ik heb toch een auto voor dagelijks gebruik?
Maar dat geldt :?: niet. is dit normaal?

caruso

Re: zlm oltimerverzekering

Ongelezen bericht door caruso »

Ben niet zo op hoogte van verzekeringen en hun voorwaarden, maar dit riekt naar koppelverkoop en dat mag niet! Sterker nog, is bij wet verboden! Zou een ander zoeken!

Walter van V

Ongelezen bericht door Walter van V »

andere verzekeraar nemen, er zijn er genoeg waar je hem zo kan verzekeren. Ik heb zelfs klassiekers verzekerd gehad met aangepaste verzekering voor meer km, en zelfs zakelijk gebruik. Alles kan, met de goede tussenpersoon die de weg weet!

Joyyyyy

Ongelezen bericht door Joyyyyy »

in principe geld: eerste voertuig als niet-oldtimer is noodzaak om een oldtimerverzekeirng af te kunnen sluiten (2e voertuig)

dat mag tegenwoordig zelfs een bromfiets zijn

maar, bij orion direct verzekeringen kan je ook eek oldtimerverzekering afsluiten als 1e voertuig

kost je ipv de gebruikelijke 60 euro het dubbele, maar ben je wel van het gelazer af

Gesloten