LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zwarte lijst voor autohandelaren?

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
Edwin

Zwarte lijst voor autohandelaren?

Ongelezen bericht door Edwin »

Weet iemand of er op internet een zwarte lijst is te vinden voor onbetrouwbare autohandelaren?

annet

Re: Zwarte lijst voor autohandelaren?

Ongelezen bericht door annet »

van een zwartelijst nooit gehoord, vraag altijd wel voor de koop om een nap pas dit scheelt je later veel ellende.
zeker als je bij acc overveen in badhoevedorp koopt want die draaien zonder problemen de teller 60.000 km terug en dat merk je bij verkoop later goed in je portomonee, succes

richard

Ongelezen bericht door richard »

NAP, de Nationale Auto Pas heeft alleen waarde voor de duur dat een auto in Nederland is geweest, als een auto uit het buitenland afkomstig is ,bijvoorbeeld Duitsland, dan heeft NAP geen enkele waarde....
In Duitsland in niet na te gaan wat de onderhoudt hystorie is van de auto...

jaap

Ongelezen bericht door jaap »

Kan je gelijk Nefkens op deze lijst met waardeloze garagebedrijven schrijven. Wat een oplichters, afspraken niet na komen, onwaarheden verkondigen en je als klant gewoon onbeschoft behandelen.
Verder is de kwaliteit van de werkplaats bedroevend.

Pech...

Ongelezen bericht door Pech... »

Ik heb mijn auto gekocht bij autocentrum Voorschoten. Net nadat mijn garantie is verlopen is mijn motor tijdens het rijden ontploft.

Schade € 1.000. Dat is niet veel, omdat mijn vriend monteur is en de motor met veel korting kon kopen en zelf inbouwen. Al met al, vind ik dit errug triest dat zoiets kan gebeuren. Niet alleen het geld, maar ook de schrik, dat dit met 80 km p/u gebeurt. Had wel een ongeluk kunnen krijgen. Zag door de rook niets meer. :oops:

Dus let op waar je je auto vandaan haalt!!

Gesloten