LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Citroen C3
Citroen C3
14 augustus 2004 hebben wij een nieuwe citroen c3 difference met sensodrive gekocht. bij autobedrijf luveto in spijkenisse de auto is al 4 keer in de garage geweest de auto heeft zijn gebreken bestuurdersstoel kraakt, elektrische deurvergrendeling, de auto gaat vanzelf van slot de dealer heeft al paar keer gezegd we hebben het probleem gevonden, echter is dit het niet geval, nu zijn wij het zat , de laatste keer dat ze de auto weer een week van ons hadden, hebben ze weer het dashboard beschadigd dingen vervangen richting aanwijzing en raamwissser hendel, ze dachten het probleem nu opgelost hebben maar dus niet.
Ze hadden ons beloofd dat wij de auto niet eerder terug zouden krijgen voordat het probleem opgelost is, we hadden hem 3 dagen en probleem is er weer, ons hadden ze bij de laatste reparatie beloofd als de klacht weer terug komt gaan we rond de tafel voor een nieuwe auto, gisteren hebben we het gesprek gehad maar geen nieuwe auto ze willen weer de auto weer repareren dan zullen we tijdje de auto niet krijgen dan gaan ze weer zoeken wat de oorzaak kan zijn, wij gaan niet akkoord ze hebben de kansen gehad, we hebben nu geeist een nieuwe of ons geld terug, we hebben geen auto gekocht die constant in de garage staat. de dealer gaat hier niet mee akkoord, hun willen de kans hebben om het probleem op te lossen, wij eisen van hun een nieuwe auto of geld terug, dan kunnen ze sleutelen wat ze willen maar niet ten koste van ons.
Ze hadden ons beloofd dat wij de auto niet eerder terug zouden krijgen voordat het probleem opgelost is, we hadden hem 3 dagen en probleem is er weer, ons hadden ze bij de laatste reparatie beloofd als de klacht weer terug komt gaan we rond de tafel voor een nieuwe auto, gisteren hebben we het gesprek gehad maar geen nieuwe auto ze willen weer de auto weer repareren dan zullen we tijdje de auto niet krijgen dan gaan ze weer zoeken wat de oorzaak kan zijn, wij gaan niet akkoord ze hebben de kansen gehad, we hebben nu geeist een nieuwe of ons geld terug, we hebben geen auto gekocht die constant in de garage staat. de dealer gaat hier niet mee akkoord, hun willen de kans hebben om het probleem op te lossen, wij eisen van hun een nieuwe auto of geld terug, dan kunnen ze sleutelen wat ze willen maar niet ten koste van ons.
Laatst gewijzigd door zuidmeer op 31 dec 2004 19:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Citroen C3
groot gelijk aanpakken die dealers met hun strikje voor, en maar koffie
aanbieden als je een auto wilt kopen
dure koffie voor de klant achteraf.
aanbieden als je een auto wilt kopen
dure koffie voor de klant achteraf.
Re: Citroen C3
Dring er bij de dealer opaan om geld terug te vragen en koop nooit meer een Citroen! Zie verder in dit forum hoeveel problemen erzijn met een Citroen (C5 bijvoorbeeld)
Re: Citroen C3
Had u nou maar een nieuwe FORD FIESTA gekocht.....
ik zeg het wel vaker ER GAAT NIKS BOVEN EEN FORD FIESTA
ik zeg het wel vaker ER GAAT NIKS BOVEN EEN FORD FIESTA
Re: Citroen C3
wij hebben al heel lang een citroën auto, en we hebben nog nooit klachten gehad. Het is vervelend voor de gene die met de klachten, en zeverdienen ook zeker een nieuwe auto, maar niet allecitroën auto's zijn slecht en ook niet in alle cotroën garage's word je verkeerd behandeld
Re: Citroen C3
waar slaat dat nou weer op had maar een ford gekocht,
die mensen zitten met de ellende
slaat nergens op die reactie van jou STAKKER
die mensen zitten met de ellende
slaat nergens op die reactie van jou STAKKER
Re: Citroen C3
zeg jitse gaan we schelden?
dat zegt meer over jou dan over mij.
vriendelijke groeten
gastjehopenloos
dat zegt meer over jou dan over mij.
vriendelijke groeten
gastjehopenloos
Re: Citroen C3
Ja dat jij geen verstand hebt van goede auto's en Jitse jouw nick niet is opgevallen
Re: Citroen C3
zeg gast,
als u hier zich mee bemoeien wilt dan kun je op z'n minst toch wel een fatsoenlijke nickname bedenken.
Of wilt u hiermee uw tekort aan fantasie aantonen.
als u hier zich mee bemoeien wilt dan kun je op z'n minst toch wel een fatsoenlijke nickname bedenken.
Of wilt u hiermee uw tekort aan fantasie aantonen.
Re: Citroen C3
Een Mazda, Toyota en Hyundai gehad. Geen enkele was top...eerder flop.
Nu 2 jaar terug een Citroen gekocht en........................helemaal goed.
Klere jappen.............de volgende Citro zullen we binnenkort gaan bestellen.
Nu 2 jaar terug een Citroen gekocht en........................helemaal goed.
Klere jappen.............de volgende Citro zullen we binnenkort gaan bestellen.
Re: Citroen C3
heb inderdaad geen fantasie en geen technische problemen met m'n auto; ik rijdt ToyotaOf wilt u hiermee uw tekort aan fantasie aantonen
Re: Citroen C3
Met mijn auto heb ik nooit enige problemen.
Omdat ik al jaren FORD FIESTA rijdt
ik mijmer wel eens dat dit de beste auto ever made is
Omdat ik al jaren FORD FIESTA rijdt
ik mijmer wel eens dat dit de beste auto ever made is
Re: Citroen C3
Je hebt wel degelijk een probleem met je zelf want je hebt leedvermaak
is ook een ziekte als je dat hebt
is ook een ziekte als je dat hebt
Re: Citroen C3
Ga er maar niet verder op in, Gastjehopeloos heeft een Fiësta manie,
Als straks de motor van zijn Fiësta op straat ligt, omdat de boel is doorgerot, piept hij wel anders... ,
Gastjehopeloos moet leren dat niet ieder mens hetzelfde is, de één rijdt Volvo de ander Skoda,
Iedere wagen heeft zijn sterke en zwakke kanten, Citroën was, evenals de andere merken van de PSA groep, nooit zulk best spul,
Maar op zich rijden die wagens best goed, alleen er is nog al eens iets mee met de electronica, een foutje wat je bij Japanners weinig tegen komt,
In vrijwel alle Japanse wagens zit electronica in dat bij één grote electronicagigant wegkomt namelijk ND ofwel Nippon Denso, de kwaliteit is zondermeer goed,
Dus Gastjehopeloos, hou jij het bij je Fiësta, rijden wij weer in andere wagens, anders wordt het zo'n dooie boel op de weg...
Als straks de motor van zijn Fiësta op straat ligt, omdat de boel is doorgerot, piept hij wel anders... ,
Gastjehopeloos moet leren dat niet ieder mens hetzelfde is, de één rijdt Volvo de ander Skoda,
Iedere wagen heeft zijn sterke en zwakke kanten, Citroën was, evenals de andere merken van de PSA groep, nooit zulk best spul,
Maar op zich rijden die wagens best goed, alleen er is nog al eens iets mee met de electronica, een foutje wat je bij Japanners weinig tegen komt,
In vrijwel alle Japanse wagens zit electronica in dat bij één grote electronicagigant wegkomt namelijk ND ofwel Nippon Denso, de kwaliteit is zondermeer goed,
Dus Gastjehopeloos, hou jij het bij je Fiësta, rijden wij weer in andere wagens, anders wordt het zo'n dooie boel op de weg...
Re: Citroen C3
Dit vervelende voorval bewijst eigenlijk gewoon nog een keer wat "iedereen" toch eigenlijk al wel weet : dat Citroën niet bepaald het betrouwbaarste automerk op de markt is.
Kijk gewoon naar de statistieken van de ANWB en je weet het wel : met een Franse auto in het algemeen, maar een Citroën in het bijzonder heb je de meeste kans om met pech langs de kant van de weg te staan.
Mijn advies aan de familie zuidmeer : stap eens met je zaak naar de consumentenbond om een en ander aan te kaarten, en laat ook duideljik weten aan de garagehouder dat jullie dit van plan zijn - vaak is dat al voldoende...
Succes.
Kijk gewoon naar de statistieken van de ANWB en je weet het wel : met een Franse auto in het algemeen, maar een Citroën in het bijzonder heb je de meeste kans om met pech langs de kant van de weg te staan.
Mijn advies aan de familie zuidmeer : stap eens met je zaak naar de consumentenbond om een en ander aan te kaarten, en laat ook duideljik weten aan de garagehouder dat jullie dit van plan zijn - vaak is dat al voldoende...
Succes.