LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hoe gaat anwb OM MET KLANTEN
Hoe gaat anwb OM MET KLANTEN
Ik heb een: Klacht
Onderwerp: Nota, specificaties, betalingen & duplicaten
Bericht: hallo
Ik ga me er nu mee bemoeien ik ben P schut SR en ook lid bij u bdrijf en was bij pech zaak van mijn zoon op staat aanwezig
en weet erg goed wat daar besproken is
ik wil toch even iets meer kwijt dan u mij aan de telefoon verteld .
mijn vrouw belde medio 5 jan met u bedrijf over een klacht dat de rekening niet zou kloppen en word daar behoorlijk onbeschoft behandeld door de telefoon.
daarop schreef zij een brief naar jullie met de uitleg .
NOOIT IETS VERNOMEN VAN U
zal het nog 1 maal opnoemen
begin dec stond ik mijn zoon stil met mijn auto en had jullie vd eerste keer nodig .
ik had geen hulp in woonplaats
waarop de dame door de telefoon aangaf dat het kosten met zich mee bracht .
en dat ongeveer 50 euro zou zijn plus dan de hulp in woonplaats .
de monteur op dat moment de verkoper cq monteur van u bedrijf die maakte mijn auto gelijk en ga aan de kosten van 50 euro zo kwijt schelden en de 20 euro woonplaats nu zouden in gaan
en dat de kosten nu al zo hoog waren hij mij een voordeel zou geven.
en dat de kosten waren voor 2010 en dat ik dan een nota zo krijgen vd rest van het lidmaatschap .
maar wat zie ik nu dat er 117.65 wordt ingehouden dat zou 50.00 verhoogd inschrijf geld zijn wat beloofd was door de monteur dat die niet in rekening zouden komen .
Op dat moment is de chauffeur klantenservice en verkoper en monteur in 1
en zal de 50 nooit in rekening gebracht worden
duidelijk een gesprek gehad met de Hr Waasdijk van u bedrijf die compleet niet wil luisteren naar de klant en zijn papier voor zich klopt .
maar totaal niet open staan naar de klant .
ik verwacht van u bedrijf nu het volgende zal doen
deze zaak naar behoren oplossen en de band-gesprek afluisteren van medio Jan van mijn vrouw .
ik ben al klant vd anwb sinds ik auto rij 30 jaar nu en ben deze actie niet gewend van U
het gaat mij niet om de 50.00 die is afgeschreven al moet ik het zelf aan mijn zoon terug storten
maar zal deze klacht ook door zetten naar derde (prachtig dat internet )
en duidelijk in overweging nemen om alle drie de lidmaat schappen op te zeggen en over te gaan naar een andere instantie
P schut Sr
ANTW van ANWB ik denk een computer want gaat nergens op in ...
Vriendelijk dank voor uw e-mail.
Bij uitbreiding van een lidmaatschap met Woonplaats Service tijdens hulpverlening, betaalt u naast de omzetting EUR 50,00 administratiekosten. Het zou niet eerlijk zijn ten opzichte van de leden die jaarlijks voor de Woonplaats Service betalen uw zoon hetzelfde tarief te berekenen.
Het spijt ons u niet anders te kunnen informeren.
Met vriendelijke groet,
Koninklijke Nederlandse Toeristenbond ANWB
Mevrouw K. van Leeuwen
Contactcenter L+M
zoals jullie kunnen lezen
staat hun monteur CQ verkoper compleet voor *** die kan dus niets zeggen
wij hebben het op papier staan ...
zo gaan ze met klanten om ...
P Schut
Onderwerp: Nota, specificaties, betalingen & duplicaten
Bericht: hallo
Ik ga me er nu mee bemoeien ik ben P schut SR en ook lid bij u bdrijf en was bij pech zaak van mijn zoon op staat aanwezig
en weet erg goed wat daar besproken is
ik wil toch even iets meer kwijt dan u mij aan de telefoon verteld .
mijn vrouw belde medio 5 jan met u bedrijf over een klacht dat de rekening niet zou kloppen en word daar behoorlijk onbeschoft behandeld door de telefoon.
daarop schreef zij een brief naar jullie met de uitleg .
NOOIT IETS VERNOMEN VAN U
zal het nog 1 maal opnoemen
begin dec stond ik mijn zoon stil met mijn auto en had jullie vd eerste keer nodig .
ik had geen hulp in woonplaats
waarop de dame door de telefoon aangaf dat het kosten met zich mee bracht .
en dat ongeveer 50 euro zou zijn plus dan de hulp in woonplaats .
de monteur op dat moment de verkoper cq monteur van u bedrijf die maakte mijn auto gelijk en ga aan de kosten van 50 euro zo kwijt schelden en de 20 euro woonplaats nu zouden in gaan
en dat de kosten nu al zo hoog waren hij mij een voordeel zou geven.
en dat de kosten waren voor 2010 en dat ik dan een nota zo krijgen vd rest van het lidmaatschap .
maar wat zie ik nu dat er 117.65 wordt ingehouden dat zou 50.00 verhoogd inschrijf geld zijn wat beloofd was door de monteur dat die niet in rekening zouden komen .
Op dat moment is de chauffeur klantenservice en verkoper en monteur in 1
en zal de 50 nooit in rekening gebracht worden
duidelijk een gesprek gehad met de Hr Waasdijk van u bedrijf die compleet niet wil luisteren naar de klant en zijn papier voor zich klopt .
maar totaal niet open staan naar de klant .
ik verwacht van u bedrijf nu het volgende zal doen
deze zaak naar behoren oplossen en de band-gesprek afluisteren van medio Jan van mijn vrouw .
ik ben al klant vd anwb sinds ik auto rij 30 jaar nu en ben deze actie niet gewend van U
het gaat mij niet om de 50.00 die is afgeschreven al moet ik het zelf aan mijn zoon terug storten
maar zal deze klacht ook door zetten naar derde (prachtig dat internet )
en duidelijk in overweging nemen om alle drie de lidmaat schappen op te zeggen en over te gaan naar een andere instantie
P schut Sr
ANTW van ANWB ik denk een computer want gaat nergens op in ...
Vriendelijk dank voor uw e-mail.
Bij uitbreiding van een lidmaatschap met Woonplaats Service tijdens hulpverlening, betaalt u naast de omzetting EUR 50,00 administratiekosten. Het zou niet eerlijk zijn ten opzichte van de leden die jaarlijks voor de Woonplaats Service betalen uw zoon hetzelfde tarief te berekenen.
Het spijt ons u niet anders te kunnen informeren.
Met vriendelijke groet,
Koninklijke Nederlandse Toeristenbond ANWB
Mevrouw K. van Leeuwen
Contactcenter L+M
zoals jullie kunnen lezen
staat hun monteur CQ verkoper compleet voor *** die kan dus niets zeggen
wij hebben het op papier staan ...
zo gaan ze met klanten om ...
P Schut
Re: Hoe gaat anwb OM MET KLANTEN
De ANWB heeft inderdaad gelijk.
Het is daarnaast ook mogelijk dat de ANWB niet heeft kunnen begrijpen wat u hen mailde. Ik betwijfel echter of dat aan de ANWB ligt.
Het is daarnaast ook mogelijk dat de ANWB niet heeft kunnen begrijpen wat u hen mailde. Ik betwijfel echter of dat aan de ANWB ligt.
Re: Hoe gaat anwb OM MET KLANTEN
Ik geef de ANWB groot gelijk en heb groot respect voor degene die door uw e-mail geploeterd heeft.
-
- Berichten: 1672
- Lid geworden op: 02 jan 2009 19:01
Re: Hoe gaat anwb OM MET KLANTEN
idd.. diep respect voor de medewerker die nog een antwoord heeft kunnen geven..JJ1983 schreef:Ik geef de ANWB groot gelijk en heb groot respect voor degene die door uw e-mail geploeterd heeft.
Als je een klacht heb probeer het dan eens logisch op te schrijven. Aan deze lap tekst is geen touw vast te knopen.
Re: Hoe gaat anwb OM MET KLANTEN
Er is aan uw verhaal geen touw vast te knopen. Wat ik ervan begrijp heeft de ANWB gelijk. Logisch dat ze sjacharijnig worden want uw onduidelijke taalgebruik ergert mensen.
Re: Hoe gaat anwb OM MET KLANTEN
Nou nou mensen, het verhaal is misschien onsamenhangend maar de strekking van het verhaal is toch duidelijk?
Het antwoord van de ANWB is op zich duidelijk. Wanneer je op het moment dat je het toevallig eens een keer nodig hebt pas je lidmaatschap uitbreidt met de woonplaatsservice, betaal je 50euro extra. Dat is ook eerlijk, u hebt immers al die jaren níet betaald en nu het wel nodig heeft, dan wil u net zoveel betalen als een ander die wel deze 'verzekering' genomen heeft.
In hun antwoord 'vergeten' ze alleen even dat u door de monteur was toegezegd dat u die 50euro níet zo hoeven betalen. Eerlijk gezegd denk ik dat de monteur daartoe ook helemaal niet bevoegd is, en het zal waarschijnlijk ook moeilijk aan te tonen zijn dat de monteur dit gezegt heeft. Uw zoon zal het gesprek wel niet opgenomen hebben.
Wat verder te doen? U zou nog eens in de pen kunnen klimmen naar aanleiding van het onvolledige antwoord van de ANWB, en kijken wat daarop de reactie is. Of u zou het er bij kunnen laten zitten en denken... ach k heb die 20euro per jaar heel wat jaartjes uitgespaard, deze keer heb ik pech
Het antwoord van de ANWB is op zich duidelijk. Wanneer je op het moment dat je het toevallig eens een keer nodig hebt pas je lidmaatschap uitbreidt met de woonplaatsservice, betaal je 50euro extra. Dat is ook eerlijk, u hebt immers al die jaren níet betaald en nu het wel nodig heeft, dan wil u net zoveel betalen als een ander die wel deze 'verzekering' genomen heeft.
In hun antwoord 'vergeten' ze alleen even dat u door de monteur was toegezegd dat u die 50euro níet zo hoeven betalen. Eerlijk gezegd denk ik dat de monteur daartoe ook helemaal niet bevoegd is, en het zal waarschijnlijk ook moeilijk aan te tonen zijn dat de monteur dit gezegt heeft. Uw zoon zal het gesprek wel niet opgenomen hebben.
Wat verder te doen? U zou nog eens in de pen kunnen klimmen naar aanleiding van het onvolledige antwoord van de ANWB, en kijken wat daarop de reactie is. Of u zou het er bij kunnen laten zitten en denken... ach k heb die 20euro per jaar heel wat jaartjes uitgespaard, deze keer heb ik pech
-
- Berichten: 1672
- Lid geworden op: 02 jan 2009 19:01
Re: Hoe gaat anwb OM MET KLANTEN
Opnieuw in de pen klimmen zou ik in ieder geval aan iemand anders over laten
Re: Hoe gaat anwb OM MET KLANTEN
Inderdaad, anders gaat hij opnieuw voor schut
Re: Hoe gaat anwb OM MET KLANTEN
JJ1983, sjoegel en pindakaaspotje jullie zijn wel heel direct, ik hoop niet dat jullie met kindertjes werken.
Re: Hoe gaat anwb OM MET KLANTEN
Het grappige is nou juist....Ridouan schreef:JJ1983, sjoegel en pindakaaspotje jullie zijn wel heel direct, ik hoop niet dat jullie met kindertjes werken.
Re: Hoe gaat anwb OM MET KLANTEN
Fijn dat uw zoon met uw auto stil stond maar strikt genomen had hij geen enkel recht op Anwb hulp op uw pas (pas is persoonlijk en op op naam, uw zoon had lid moeten worden). U zult (al dan niet binnen uw woonplaats worden geholpen met elke auto waarin u rijdt, uw zoon heeft nergens recht op met uw pas tenzij hij zelf lid is of u een gezinslidmaatschap heeft).begin dec stond ik mijn zoon stil met mijn auto en had jullie vd eerste keer nodig .
P.s. respect voor degene bij de anwb die uw mail moet lezen, lijkt me een aardige dagtaak.
Re: Hoe gaat anwb OM MET KLANTEN
Bij de Wegenwacht van de ANWB word alleen het lid op kaart geholpen.
Bij Route Mobiel betaal je per auto en word alleen dit voertuig geholpen.
Bij merk geboden service als vele dealers bij nieuwe auto's aanbieden is ook alleen voor dit voertuig.
Ook Bosch Car service is auto gekoppeld mits goed onderhouden door....
Dus lees de voorwaarden en ik weet dat vrienden en/of familie bellen sneller en goedkoper kan zijn.
Dat er misbruik van kaarten gemaakt word is bekend, als er iemand met Wegenwacht lidmaatschap zijn kaart laat zien en deze gegevens genoteerd worden zou ik ook gratis geholpen worden.
Dus legitimatie plicht zou ik beter vinden.
Ik had ooit een liftster meegenomen die lid was, en we waren net de benzine pomp gepasseerd waar een gele auto stond te wachten.
Ik had alleen een zekering nodig en ik had alleen zwaardere in voorraad.
Dus ik ben gratis op naam van onbekende liftster geholpen zonder ooit lid te zijn geweest!
Achteraf gekeken wat het jaarlijks koste toen nog in Guldens en bij pech was dit nog duurder!
Dus als ik zelf lid was geworden was dit erg dure zekering geworden.
Wel door mij zelf veroorzaakt door een fout in auto radio in klassieke auto verkeerd aangesloten dus eigenlijk eigen schuld!
Bij Route Mobiel betaal je per auto en word alleen dit voertuig geholpen.
Bij merk geboden service als vele dealers bij nieuwe auto's aanbieden is ook alleen voor dit voertuig.
Ook Bosch Car service is auto gekoppeld mits goed onderhouden door....
Dus lees de voorwaarden en ik weet dat vrienden en/of familie bellen sneller en goedkoper kan zijn.
Dat er misbruik van kaarten gemaakt word is bekend, als er iemand met Wegenwacht lidmaatschap zijn kaart laat zien en deze gegevens genoteerd worden zou ik ook gratis geholpen worden.
Dus legitimatie plicht zou ik beter vinden.
Ik had ooit een liftster meegenomen die lid was, en we waren net de benzine pomp gepasseerd waar een gele auto stond te wachten.
Ik had alleen een zekering nodig en ik had alleen zwaardere in voorraad.
Dus ik ben gratis op naam van onbekende liftster geholpen zonder ooit lid te zijn geweest!
Achteraf gekeken wat het jaarlijks koste toen nog in Guldens en bij pech was dit nog duurder!
Dus als ik zelf lid was geworden was dit erg dure zekering geworden.
Wel door mij zelf veroorzaakt door een fout in auto radio in klassieke auto verkeerd aangesloten dus eigenlijk eigen schuld!
Re: Hoe gaat anwb OM MET KLANTEN
2 vragen voor jou.JJ1983 schreef:Het grappige is nou juist....
Zijn er al kinderen gediagnoseerd met post traumatische stress syndroom?
En heb jij ooit in Amsterdam, Alkmaar en Barcelona gewerkt, en tegenwoordig in Munchen?
Re: Hoe gaat anwb OM MET KLANTEN
Nee, nee, nee, nee en nee. Sorry.Ridouan schreef:2 vragen voor jou.JJ1983 schreef:Het grappige is nou juist....
Zijn er al kinderen gediagnoseerd met post traumatische stress syndroom?
En heb jij ooit in Amsterdam, Alkmaar en Barcelona gewerkt, en tegenwoordig in Munchen?
-
- Berichten: 32522
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: Hoe gaat anwb OM MET KLANTEN
Ik zal weer de kritische analyticus zijn. Of de analyserende criticus. Of whatever.
Beste man, je snapt toch zeker zelf wel dat dit verhaal niet klopt, zeker niet als de dame aan de telefoon van tevoren al iets heel anders had verteld?
Hou me ten goede, wat er wel of niet door de wegenwachter is gezegd weet ik niet, maar ik denk, gezien de nogal onsamenhangende tekst, dat de informatie op een of andere manier niet helder door is gekomen.
Dat valt de ANWB niet te verwijten.
Wat er door de wegenwachter gezegd zou kunnen zijn is: als uw zoon zelfstandig lid zou worden, dan zou zijn lidmaatschap per direct ingaan, terwijl de premie pas vanaf januari 2010 betaald zou moeten worden. En dáár zitten dan géén 50 euro administratiekosten aan vast. Alleen, daar had hij op dat moment niks aan omdat hij al met pech stond.
Dit begrijp ik dus niet zo goed. De pech was in 2009, maar de woonplaatsservice zou volgens de wegenwachter pas in 2010 ingaan terwijl de 50 euro administratiekosten ook nog eens kwijt zouden worden gescholden?begin dec stond ik mijn zoon stil met mijn auto en had jullie vd eerste keer nodig .
.
.
de monteur op dat moment de verkoper cq monteur van u bedrijf die maakte mijn auto gelijk en ga aan de kosten van 50 euro zo kwijt schelden en de 20 euro woonplaats nu zouden in gaan
en dat de kosten nu al zo hoog waren hij mij een voordeel zou geven.
en dat de kosten waren voor 2010 en dat ik dan een nota zo krijgen vd rest van het lidmaatschap .
Beste man, je snapt toch zeker zelf wel dat dit verhaal niet klopt, zeker niet als de dame aan de telefoon van tevoren al iets heel anders had verteld?
Hou me ten goede, wat er wel of niet door de wegenwachter is gezegd weet ik niet, maar ik denk, gezien de nogal onsamenhangende tekst, dat de informatie op een of andere manier niet helder door is gekomen.
Dat valt de ANWB niet te verwijten.
Wat er door de wegenwachter gezegd zou kunnen zijn is: als uw zoon zelfstandig lid zou worden, dan zou zijn lidmaatschap per direct ingaan, terwijl de premie pas vanaf januari 2010 betaald zou moeten worden. En dáár zitten dan géén 50 euro administratiekosten aan vast. Alleen, daar had hij op dat moment niks aan omdat hij al met pech stond.
-
- Berichten: 887
- Lid geworden op: 07 okt 2008 16:40
Re: Hoe gaat anwb OM MET KLANTEN
helemaal vreemd is het niet
ik stond eens in groningen en had voor het eerst van mijn leven echt de anwb nodig, gebelt , juffrouw aan telefoon melde idd dat ik ter plekke lid moest worden, kosten 185 euro
echter, nadat de monteur me had geholpen hoefde ik bij hem maar 90 euro te betalen om lid te worden, die vond 185 euro ook veel , ik zal je matsen waren zijn woorden
ik stond eens in groningen en had voor het eerst van mijn leven echt de anwb nodig, gebelt , juffrouw aan telefoon melde idd dat ik ter plekke lid moest worden, kosten 185 euro
echter, nadat de monteur me had geholpen hoefde ik bij hem maar 90 euro te betalen om lid te worden, die vond 185 euro ook veel , ik zal je matsen waren zijn woorden