Hierbij wil ik een oproep doen betreffende een fiets van het merk Trek type Navigator L500. Ik heb de fiets nog geen 2 jaar. Na ongeveer 14 maanden scheurde het frame. Het frame is toen vervangen door een nieuw frame. Na ongeveer 6 maanden scheurde ook dit frame en wel op dezelfde plaats als het vorige. Het is een volledig geveerde fiets en het scheuren heeft te maken met de achtervering die mogelijk een te grote druk uitoefent op de buis die dus steeds scheurt. Met Trek heb ik contact gezocht en voorgesteld om het geld welke deze fiets gekost heeft 999.00 euro terug te betalen. Dit omdat ik geen vertrouwen meer heb in dit merk. Ook de afhandeling is de vorige keer moeizaam verlopen. Ook nu lijkt het weer moeizaam te gaan verlopen. Zijn er meer mensen met soort gelijke ervaringen met dit merk en hoe is dit afgehandeld door de dealer en of Trek. Zijn er ook mensen die kunnen vertellen wat je nu kunt ondernemen en je rechten zijn. Wat ik wil is mijn geld terug want zoals ik al schreef het vertrouwen is totaal verdwenen.
A.R. Mohr [/b]
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] fiets
-
Gast
Re: fiets
Armo betreffende de fiets van het merk Trek. Men kan mij mailen het mail adres is [email protected]