LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mercedes Viti trilt bij 80 km/ uur

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
mongo2001

Mercedes Viti trilt bij 80 km/ uur

Ongelezen bericht door mongo2001 »

Begin dit jaar hebben wij een nieuwe Mercedes Vito 110 cdi gekocht. Al snel blijkt dat de auto rond de 80 km/ uur toerental 2200 heftig gaat trillen. Aandrijfas, steekassen,vering, schokbrekers en banden zijn vernieuwd.
Helaas zonder resultaat. Na 7 maanden gaat de garage akkoord om met een kleine bijbetaling een nieuwe Vito aan te schaffen nu met een 113 motor. Helaas blijkt het probleem ook in deze auto te zitten. De garage zegt nu dat de probleem binnen de normen valt. Vreemd als je in je stoel zit te schudden. Wie kent dit probleem?

sjoegel

Re: Mercedes Viti trilt bij 80 km/ uur

Ongelezen bericht door sjoegel »

Daar is een goede oplossing voor.. het is een bekend probleem. Voordat ik antwoord ga geven ga ik eerst even eten.

Suzanne 326

Ongelezen bericht door Suzanne 326 »

Hoe gevoelig bent u voor trillingen? Het lijkt erop dat uw dealer heel veel heeft gedaan voor en zelfs met bijbetaling een nieuwe Vito heeft geleverd!!!

Laat een "vreemde" eens een paar dagen in uw auto rijden en hoor zijn ervaringen....soms kan het ook tussen de oren zitten, dit is niet flauw bedoelt maar denk dat u nu (misschien terecht) extra kritisch bent.

JtC

Ongelezen bericht door JtC »

Oplossing: koppeling intrappen en schakelen naar volgende versnelling.

mikex5

Ongelezen bericht door mikex5 »

Oplossing: T5

crazyme

Ongelezen bericht door crazyme »

sjoegel schreef:Daar is een goede oplossing voor.. het is een bekend probleem. Voordat ik antwoord ga geven ga ik eerst even eten.
Smakelijk :mrgreen:

Gesloten