ik ben al een jaar op zoek naar een renault megane grand tour,
met alle opties en alleen zwart, voor een goede prijs.
Op marktplaats zag ik hem dan staan bij Occasion Center Hoeksewaard
van dit bedrijf had ik nog niets gehoord, we zijn in het verleden nogal eens beetgenomen door handelaren met afspraken, aankopen etc. dus je wordt wat voorzichtig, we belde of ze de auto vast wilde houden. We konden pas in het weekend gaan kijken, dit was afgesproken.
Wat duren de dagen dan lang, het was zaterdag en reden met het gezin naar Oud-Beijerland
daar aangekomen zagen we een heel mooi groot pand alles even netjes gelijk een goede
indruk, we liepen de showroom binnen ook daar was alles spik en span, een verkoper kwam
naar ons toe en de kinderen kregen gelijk drinken en rende door de showroom. Ik zag hem dan staan mijn renault grand tour, wat is ie mooi, we inspecteerde de wagen van binnen en buiten, ik was dol enthousiast, maar dit moet je niet te veel laten blijken toch.
tijdens een bakje koffie wees ik hem naar mijn oude bolide die buiten stond, de verkoper
ging even kijken en had al een prijs in zijn hoofd, we waren toen met wat cijfertjes aan het stoeien en kwamen allebei tevreden uit.
De auto kreeg nog een grote beurt en een apk keuring, en ik gaf nog wat dingetjes aan die
ik graag veranderd wou hebben.
We konden de auto een paar dagen later ophalen. Ik nam afscheid van mijn oude renault megane break en liep naar mijn nieuwe aanwinst, alles was naar wens veranderd en ik reed
trots naar huis, thuis aan gekomen waren er nog een paar dingetjes wat ik toch anders gezien wou hebben dezelfde dag was het alweer geregeld ongelofelijk zoiets had ik nog
nooit meegemaakt. En je geloof het niet, als klap op de vuurpijl, kregen we nog 2 nieuwe achterbanden.
Dus van ons krijgt Occasion Center Hoeksewaard een hele WARME DOUCHE!!!
Omdat ze ons eerlijk en met zorg hebben behandeld!!!
groeten, fam. Dekkers, Etten-Leur (N.B.)
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Occasion Center Hoeksewaard
-
Re: Occasion Center Hoeksewaard
Hierbij een iets ander verhaal. Om precies te zijn was ik ook op zoek naar een Renault Megane. Op internet zag ik een witte staan voor een normale prijs.
Graag wou ik een auto kopen bij een goede occasiondealer omdat ik erachter ben gekomen dat er veel sjachelaars zijn, met bijvoorbeeld een loodsje op een industrieterrein, en omdat een auto allerlei gebreken kan hebben die je niet ziet.
Op de website zag ik een foto van het bedrijf en de website en alles zag er professioneel en betrouwbaar uit. De auto waar ik voor keek zag dit ook op de foto's. Om zeker te zijn dat de auto echt goed is qua lak en motorisch heb ik occasion center hoeksewaard gebeld. Omdat ik 2 uur verderop woon wilde ik zeker zijn. Aan de telefoon informeerde ik of de auto in goede staat is en of er geen opvallende krassen of deuken in/op zaten, de verkoper ging de auto nog even bekijken en gaf aan dat de auto er top uitzag en dat hij alleen een heel klein krasje op de deur had. Maar dan keek hij wel héél erg precies... 2 dagen kom ik bij het occasion center, 2 uur gereisd, blijkt het dat er een grote roestplek zit aan de zijkant van de auto waar de lak ook helemaal aan het afbladeren is, verder is het dak boven de voorruit over de hele breedte aan het afbladeren.
Bij het herhalen van hun eigen woorden en er op wijzen dat allerlei plekken op de auto toch heel wat groter zijn dan het kleine krasje op de deur, wordt de schuld op andere collega's geschoven en beaamd dat toch wel gelijk heb. Maar dat je hem niet hoeft te kopen. Oftewel je wordt bedonderd door jonge verkopers, met in mijn ogen weinig autokennis, die je percé in de showroom willen hebben en hiervoor allerlei lulkoek verkopen. Bij geluk verkopen ze ook echt wel goede occasions, maar als ze toevallig een minder goede of slechte auto staat dan verkopen ze deze ook voor goed. Niet betrouwbaar en zonde van je tijd!
Graag wou ik een auto kopen bij een goede occasiondealer omdat ik erachter ben gekomen dat er veel sjachelaars zijn, met bijvoorbeeld een loodsje op een industrieterrein, en omdat een auto allerlei gebreken kan hebben die je niet ziet.
Op de website zag ik een foto van het bedrijf en de website en alles zag er professioneel en betrouwbaar uit. De auto waar ik voor keek zag dit ook op de foto's. Om zeker te zijn dat de auto echt goed is qua lak en motorisch heb ik occasion center hoeksewaard gebeld. Omdat ik 2 uur verderop woon wilde ik zeker zijn. Aan de telefoon informeerde ik of de auto in goede staat is en of er geen opvallende krassen of deuken in/op zaten, de verkoper ging de auto nog even bekijken en gaf aan dat de auto er top uitzag en dat hij alleen een heel klein krasje op de deur had. Maar dan keek hij wel héél erg precies... 2 dagen kom ik bij het occasion center, 2 uur gereisd, blijkt het dat er een grote roestplek zit aan de zijkant van de auto waar de lak ook helemaal aan het afbladeren is, verder is het dak boven de voorruit over de hele breedte aan het afbladeren.
Bij het herhalen van hun eigen woorden en er op wijzen dat allerlei plekken op de auto toch heel wat groter zijn dan het kleine krasje op de deur, wordt de schuld op andere collega's geschoven en beaamd dat toch wel gelijk heb. Maar dat je hem niet hoeft te kopen. Oftewel je wordt bedonderd door jonge verkopers, met in mijn ogen weinig autokennis, die je percé in de showroom willen hebben en hiervoor allerlei lulkoek verkopen. Bij geluk verkopen ze ook echt wel goede occasions, maar als ze toevallig een minder goede of slechte auto staat dan verkopen ze deze ook voor goed. Niet betrouwbaar en zonde van je tijd!