LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Pas op bij Vermaning Auto's te Wezep

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
Hellooo
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 jan 2011 20:45

Re: Pas op bij Vermaning Auto's te Wezep

Ongelezen bericht door Hellooo »

Hallo beste mensen,

Helaas heb ik deze waarschuwingen op Radar niet gezien voor ik naar Vermaningen Auto's ging. Want volgens mij ben ik op dit moment op Radar het nieuwste slachtoffer van deze oplichters. Ik wil mij daarom aansluiten bij de vorige waarschuwers. Zoek je een auto? Ga met een hele grote boog om dit bedrijf heen. Echt mensen, oplichters zijn het die glashard in je gezicht liegen.
Ik heb deze maand een auto bij ze gekocht voor zo'n € 1000. Das voor mij veel geld waar ik flink voor heb moeten sparen.
Bij de advertentie stond dat de auto in perfecte staat was, APK enz. Daar aangekomen bleek er nog een paar weken APK op te zitten. Dit was opzich geen groot probleem. Auto zag er beter uit dan op de advertentie, heb de auto goed geinspecteerd en heb zelfs een flinke proefrit gemaakt op de snelweg. De auto reed prima, geen vreemde geluiden enz. Al met al heb ik geen bijzonderheden opgemerkt. Men heeft me verzekerd dat ik geen hoge kosten hoefde te verwachten voor de APK, want hij was immers ''dealeronderhouden'' en ''het is gewoon een goeie auto''. Heb de auto uiteindelijk gekocht en al na ongeveer een week klonk de auto anders. Zowel tijdens het rijden maar ook tijdens het wachten bij het stoplicht bv.Ik dacht nog, hm das vreemd...ik wacht de keuring volgende week wel af.
Nou, de keuring zit erop. Zowel ik als de garagehouder (een eerlijke man waar ik al jaren mijn auto laat keuren) zijn flink geschrokken en niet alleen van de kosten. Hij vond de auto een gevaarte dat me was aangesmeerd. Het was een auto waar ik zo niet de weg op mocht. O.a. de subframe was aan één kant flink weggeroest. Kon niet meer gelast worden en moest geheel vervangen worden. Dit was duidelijk niet iets dat binnen het vorige APK jaar gebeurd was. Ik zal jullie de lijst van mankementen besparen. Maar het komt erop neer dat deze auto niet dealeronderhouden was. Leugen nummer 1 van Vermaningen. Ik heb een factuur gekregen van ruim € 800. Geen hoge kosten? Dat is dus leugen nummer 2. Ik ben dankzij Vermaningen een heel stuk armer geworden.
Ik heb em gebeld en geconfronteerd met zijn uitspraken. Het enige wat er herhaaldelijk uitkwam is dat het een oplichters apkbedrijf was waar ik geweest was en dat ik naar een andere moest. Het maakte niet uit wat ik tegen em zei, hij bleef het herhalen. Heel bizar. Vervolgens sluit ie het gesprek af en drukt ie het gesprek weg terwijl ik nog aan het woord was. Heb em nog eens gebeld, maar nam natuurlijk niet meer op. Tis van de gekke om de schuld in de schoenen van een ander bedrijf te schuiven terwijl je als bedrijf zelf niet helemaal koosjer bent.
Nou, dat was mijn verhaal dat ik even met jullie wilde delen. Ik hoop dat ik hiermee aankomende kopers kan waarschuwen dit bedrijf te mijden.
Dan is het in iedergeval ergens goed voor geweest...

Voor mijn mede slachtoffers: Zegt het voort!!

Voor Vermaningen: Op de lange termijn zitten in deze praktijken geen winst maar verlies!

tonskidutch
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 sep 2012 21:49

Re: Pas op bij Vermaning Auto's te Wezep

Ongelezen bericht door tonskidutch »

Oud topic.maar goed
hij is vertrokken uit wezep nadat zijn handel kapot is gegaan (ook met de kleding)
meneer is verhuist na Genemuiden,onder de naam Cheapcarsgenemuiden
en meneer beschikt niet over een duur pand in Genemuiden,kan kloppen als die niet gaat betalen,maar de pinautomaat is gewillig volgens de website.
en net als in wezep komen de autos van de rechtstreeks van de merkdealer.zelfde dealer andere naam

https://plus.google.com/110516956271566 ... bout?hl=nl
http://www.cheapcarsgenemuiden.nl/bedrijf.html = vooral niet heengaan

en een echt autobedrijf zet een eigen naam onder een website en opdracht gevent aan een hosting

http://whois.domaintools.com/vermaningautos.nl
http://whois.domaintools.com/cheapcarsgenemuiden.nl

Gesloten