LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ruit besteld

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
Beach

ruit besteld

Ongelezen bericht door Beach »

In de nacht van 15 op 16 augustus 2003 is de rechterzijruit van mijn nissan 200sx ingeslagen. Dit kleine ruitje bleek behoorljk prijzig te zijn dus zette ik n zoeker op onderdelenlijn.nl binnen een dag had ik iemand die er nog eentje had staan voor 90 E. Leek me redelijk. De ruit zou maandag worden bezorgd. Op maandag nog niks binnen, dus ben ik zelf gaan bellen en ik had een ruitje in mijn omgeving gevonden voor 40 E. Deze heb ik dus gehaald en laten plaatsen. Eind van de dag kwam de bezorger langs met de ruit, welke ik heb geweigerd. Nu wordt door de eerste handelaar gedreigd met het inzetten van incassobureau als ik zijn onkosten niet betaal (65 E.). Kan dit zomaar?

mvr gr.

Peter V

Re: ruit besteld

Ongelezen bericht door Peter V »

En daar heeft hij gelijk in
Besteld is besteld, basta

Peter

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

dat ben ik met je eens...

als wordt gemeld dat je maandag je pakket krijgt en je ontvangt dinsdagavond een berichtje dat je je pakket kan ophalen in een stad 40 km verderop... afspraak is afspraak

pasta = eten

Gast

niet kletsen betalen die hap eikel.

Gast

smoel houde eikel..

vroeg hier om n reactie en niet om jouw gezeik aan te horen.. dus als je niets te melden hebt.. gewoon bek houde

Gesloten