LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] zeg radar doe er eens wat aan!

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
robby1

zeg radar doe er eens wat aan!

Ongelezen bericht door robby1 »

kunnen we nu eindelijk een het standpunt van radar krijgen tov het grijs kenteken of blijven jullie doorgaan met deze laffe houding?

kan ik als bezuiniging eindelijk mijn abbonement van de tros opzeggen.

Son of god

Re: zeg radar doe er eens wat aan!

Ongelezen bericht door Son of god »

Ik denk dat ze nu meteen voor je aan het werk gaan, alleen al omdat je het zo vriendelijk vraagt :wink:

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Hebben al diverse mensen het vriendelijk gevraagd maar alle consumenten programma's handhaven een oorverdovende stilte als het om dit onderwerp gaat Godenzoon :!:
Gaat gewoon om een te kleine groep; kunnen ze niet mee scoren :evil:

Simon

Ongelezen bericht door Simon »

Als Radar aan elke wetswijziging een uitzending moet gaan besteden kunnen ze wel 7 dagen per week gaan uitzenden.

Ik geloof niet dat Radar zich ooit eerder met de politiek bemoeid heeft, waarom zouden ze dat nu wel gaan doen?

Gast

Omdat ze commercieel gaan.

Gast

Ik kan me best voorstellen dar Tros Radar niet reageert op dit soort zaken. Het is immers een consumenten programma.

Ik citeer de Van Dale, consument: Koper en/of Verbruiker.

Verbruikt u wegen, koopt u wegen?? NEE.

Kortom geen onderwerp voor Tros Radar.

Groet,

Gast.

grijs

Ongelezen bericht door grijs »

Het is gelukkig niet aan Radar om wetswijzigingen goed te keuren of terug te verwijzen naar de bedenker. Grijsrijden voor particulieren wordt eindelijk afgeschaft. Wat wil je dan nog meer horen? en van wie?
Leg je er dan bij neer. Of wil je het ook nog aan de SRV man vragen!?

ptk1

Ongelezen bericht door ptk1 »

Aan Robby: wat een kinderachtige reactie maak je. Overal iets achter zoeken. Ik denk dat de Tros geen moeite heeft als jij je lidmaatschap opzegt (en dat zeg ik zelfs als niet-tros lid). Leg er gewoon bij neer, want je kunt niet alles krijgen. De wereld gaat er niet van ten onder. Overigens, wat wil je daarna gaan doen? Lid worden van de VARA om dan te gaan klagen bij Kassa! ? Doe je beklag anders bij de rechter, daag ze maar uit als je durft! Maar met zulke reacties die je maakt betwijfel ik of je daar de capaciteit voor hebt.

robby1

Ongelezen bericht door robby1 »

zeg ptk zo te lezen heb je je totaal niet verdiept in de stof en vindt je het alleen erg intressant om je ei kwijt te kunnen,bij deze graag gedaan.

waar blijft de reactie van radarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

galith

Ongelezen bericht door galith »

Blijkbaar rijden vooral religieuze (gaat heen en......) gezinnen grijs.
Dus ik stel voor dat Robby 1 zich aanmeld bij de NCRV of KRO. :twisted:

Gast

Als dat zo was geweest dan was de CDA nooit de grote motor chter het afschaffen geweest.
Trouwens zou een rechtgeaarde gelovige echt zoiets doen als ingaan tegen het rechtvaardigheidsgevoel van het grootste deel van de nederlandse automobilisten!? Kan me niet voorstellen :twisted:

galith

Ongelezen bericht door galith »

Het grootste deel van de nederlandse automobilisten extra laten betalen zodat een klein deel in grote bakken kan rijden rechtvaardig???

Dat is nou echt gereformeerd denken :mrgreen:

Gesloten