LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] goedkope autobanden

Problemen met jouw autobanden? Geef hier jouw mening.
Jan

goedkope autobanden

Ongelezen bericht door Jan »

Voor mijn drie jaar oude VW Polo SDI heb ik via www.autobandenmarkt.nl 4 nieuwe banden gekocht. Je doet de bestelling via internet en kunt dan kiezen voor montage door circa 8 bedrijven in Nederland. Ik heb voor een prima prijs (de helft van de prijs bij Profile Tyre Centre!) originele banden, nieuwste type van het hoogstaande merk Toyo, maat 175/65 R13, gekocht: de banden kosten ca. Eur. 36,- per stuk; montage bij een keurige garage in de buurt Eur. 11,-, incl. btw, balanceren etc., betaling achteraf! Deze banden voldoen mij veel beter dan de door Volkswagen gemonteerde Continentals, die snel en onregelmatig slijten en veel lawaai geven. Ook de rijeigenschappen van de Toyo´s zijn stukken beter. Dus, twee aanraders: www.autobandenmarkt.nl en het merk Toyo (en TROS Rader natuurlijk).

Bennie

Re: goedkope autobanden

Ongelezen bericht door Bennie »

Let wel op: de Toyo T1S heeft perfecte regeneigenschappen maar de gewone T1 niet!

Persoonlijk heb ik liever Pirelli P7000 (die overigens ook goedkoper zijn bij Autobandenmarkt.nl).

Karel

Ongelezen bericht door Karel »

Over een goed half jaar had ik vier nieuwe banden gekocht , twee beginnen eiig te draaien. Wat kan ik doen als de verkoper zegt dat de garantie voorbij is,

Bennie

Ongelezen bericht door Bennie »

Staat je auto regelmatig lang stil? Want daardoor vervormen ze.

BANDENJONGENS

Ongelezen bericht door BANDENJONGENS »

ALS JE DE BND. AFVULT MET STIKSTOF KRIJG JE ZELFS NA EEN JAAR GEEN VERVORMING.
KIJK OOK OP WWW.AUTOBEDRIJFJONKMAN.NL

Nel

Ongelezen bericht door Nel »

Daar moet je vooral niet kopen.

:!:

Sjaan

Ongelezen bericht door Sjaan »

Waarom dan niet Nel?

Zeker hetzelde als met dat zwembad? Steeds lek?
Gr, Sja(an) :wink:

Nel

Ongelezen bericht door Nel »

ze hebbe het over stikstof, dat klinkt niet best. als onze banden ontploffen Sjaak dan blijven we erin. dat risico wil ik niet lopen na die ongeluk van vorige week toen jij een appel uit het raam gooide en een fietser tegen een boom klapte en je tegen een amsterdammertje parkeerde.

Nel

Sjaan

Ongelezen bericht door Sjaan »

O nee,da,s nie best. Verstandig van je Nel.

Nou ik ga weer, de groetjes aan Sjaak en als je Ted nog eens tegenkomt, ook de harteljke groeten.

Doegi. gr Sja(an) :wink:

charly

Ongelezen bericht door charly »

bij grote beurt 2banden aan vervanging toe. naar 3bedrijven gebeld voor dit type band .mijn dealer, Dijksman Katwijk, en Ten Hoope Autobanden in sassenheim de goedkoopste nl euro 82.50. Bandeko in Lisse vroeg euro 112.00voor dezelfde band. over prijsverschillen gesproken. :D

Gesloten