LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] abnamro RENTE HYP.AANPASSING MEER DAN 6 MND

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
ariebroere

abnamro RENTE HYP.AANPASSING MEER DAN 6 MND

Ongelezen bericht door ariebroere »

Eind juli heb ik met een adviseur van de ABNamrobank een gesprek gehad om mijn huidige rente aan te passen naar een nieuwe lagere rente. Dit wel tegen een boeterente. ter info mijn hypotheek bedraagt circa 20% van de marktwaarde van mijn woning. Ook zijn er nimmer betalingsachterstanden of iets dergelijks geweest met de bank. Nu duurt het afgesproken aanpassing al meer dan 6 maanden omdat de fortisafdeling binnen Abnamro niet of slecht meewerkt. Ook is een destijds afgesproken boetrente van 1300 euro nu inmiddels 3700 euro. Medewerkers van het kantoor barendrecht werken wel mee en vinden het geval treist, maar krijgen van hun backoffice geen enkele medewerking. Dit geval is voor enkele mediarubrieken een mooi voorbeeld hoe wordt gewerkt bij een bank en je als particulier machteloos staat!!!

vroem

Re: abnamro RENTE HYP.AANPASSING MEER DAN 6 MND

Ongelezen bericht door vroem »

Als er toch zo moeilijk gedaan wordt zou je wellicht beter over kunnen stappen naar een andere geldverstrekker.
Mooi leermoment voor ABN AMRO.
Interne communicatieproblemen kunnen nooit op deze manier afgewenteld worden op de klant.

ABN AMRO

Re: abnamro RENTE HYP.AANPASSING MEER DAN 6 MND

Ongelezen bericht door ABN AMRO »

Geachte heer, mevrouw ariebroere,

Uw bericht over het aanpassen van uw hypotheek heb ik gelezen. Ik begrijp dat het erg vervelend is, dat de aanpassing al 6 maanden in beslag zou nemen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling.

Graag willen we voor uitzoeken wat er aan de hand is en hoe wij u verder kunnen helpen. We ontvangen daarom graag uw telefoonnummer via een privébericht. In dit bericht kunt u ook aangegeven op welk tijdstip u het beste bereikbaar bent.

Met vriendelijke groet,
ABN AMRO Webcare
Mw. E. Van der Molen

Gesloten