Enige jaren geleden moest ik geld lenen om een medische behandeling te bekostigen van mijn vrouw voor een operatie in het buitenland
Ik nam toen contac op met afab te amsterdam waar ik in het verleden al eens zaken gedaan had.
deze firma gaf toen aan dat zij voor mij een goede lening wisten deze zou bestaan uit een lening met daaraan gekoppeld een aandelen pakket en naar vijf jaar zou daaruit de lening afbetaald worden.
Van enig risico zou geen sprake zijn, op de aanbiedings brief stond ook niets van deze strekking( aale brieven en contracten zijn in mijn bezit en ben eventueel bereid deze te overleggen.
Aan gezien deze hele constructie in 2004 afloopt ben ik bang dat ik met de opbregst niet alleen de lening kan afbetalen, maar ook nog met een rest schuld opgezadeld word.
het hele dossier heb ik in eeste instantie naar de Nederlandse bank gestuurd en deze heeft het doorgestuurd naar Autoriteit financiele diensten.
Deze deelde mij mede dat zij niets voor mij konden doen.[/b]
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] aandelen lease fortis
Re: aandelen lease fortis
Aan W. Werner,
Ook ik ben slachtoffer van een Fortis-onderdeel, t.w. de firma Groeivermogen te Utrecht die allerlei leaseprodukten op de markt heeft gebracht in de periode 1995/2000. Ik ben all negen mmaanden doende een groep van gedupeerden op te richten. Inmiddels heb ik me aangesloten bij de Vereniging Pay-Back (www.pay-back.nl). Deze vereniging heeft op 1 okt. j.l. een Werkgroep Fortis/Groeivermogen opgericht die alle produkten gaat inventariseren en analyseren met het doel te komen tot het aanklagen van deze bedriegers via juridische procedures. Geef u op als lid bij Pay-Back en uw belangen worden behartigd. U krijgt gratis advies en u wordt met raad en daad bijgestaan.
Samen sterk! Groeten Jan Neefs.
Ook ik ben slachtoffer van een Fortis-onderdeel, t.w. de firma Groeivermogen te Utrecht die allerlei leaseprodukten op de markt heeft gebracht in de periode 1995/2000. Ik ben all negen mmaanden doende een groep van gedupeerden op te richten. Inmiddels heb ik me aangesloten bij de Vereniging Pay-Back (www.pay-back.nl). Deze vereniging heeft op 1 okt. j.l. een Werkgroep Fortis/Groeivermogen opgericht die alle produkten gaat inventariseren en analyseren met het doel te komen tot het aanklagen van deze bedriegers via juridische procedures. Geef u op als lid bij Pay-Back en uw belangen worden behartigd. U krijgt gratis advies en u wordt met raad en daad bijgestaan.
Samen sterk! Groeten Jan Neefs.
Re: aandelen lease fortis
Je kan onder protest verlengen en je aansluiten
bij pay-back en hopen dat het ooit goedkomt.
hopende dat we allemaal ooit succes hebben,
Marcos[/u]
bij pay-back en hopen dat het ooit goedkomt.
hopende dat we allemaal ooit succes hebben,
Marcos[/u]