LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ABN-AMRO Mastercard - Aankoop garantie dekt schade niet

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.

Heeft U goede ervaringen met de Abn-Amro Mastercard verzekering ?

Ja
1
20%
Nee
1
20%
Geen ervaring mee
3
60%

Totaal aantal stemmen: 5

nvana

ABN-AMRO Mastercard - Aankoop garantie dekt schade niet

Ongelezen bericht door nvana »

Is het bekend dat de verzekering van de Abn-Amro Mastercard Creditcard niet zoveel zekerheid geeft ?

Er wordt een 180 dagen verzekering aangeboden voor (bijna) alle aankopen die met de creditcard worden gedaan.

Nu blijkt in de praktijk: Je bestelt een product uit het buitenland, blijkt defect te zijn, je stuurt het op verzoek verkoper terug, verkoper zegt het na 2 maanden nog niet ontvangen te hebben.

Je denk geen probleem, je belt met Abn-Amro / Mastercard services en het wordt opgelost. Niet dus ! Je moet om aanspraak te maken op de verzekering een claim indienen bij Abn-Amro schadeverzekeringen, vervolgens een week of wat afwachten en een afwijzing ontvangen.

Sowieso blijkt er nu, als je het nodig hebt, ook een eigen risico van 50 Euro op de zogenaamde verzekering te zitten. Dit stond zover ik weet niet in de folder van het Abn-Amro privepakket, dus ook dat vind ik dubieus.

Ik heb met de aankopen vroeger met mijn Visa kaart ook weleens problemen gehad, maar dat werd door Visa keurig netjes opgelost. Nu blijkt mijn Abn-Amro Mastercard helemaal niet die zekerheid te bieden.

Chanmaster

Re: ABN-AMRO Mastercard - Aankoop garantie dekt schade niet

Ongelezen bericht door Chanmaster »

Hebt u de kleine lettertjes gelezen? De algemene voorwaarden?

Gesloten