| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ABN AMRO REAGEERT NIET OP KLACHTEN VIA E-MAIL
ABN AMRO REAGEERT NIET OP KLACHTEN VIA E-MAIL
Handig voor ze hoor, geen e-mail adres, wel een langdradig formulier dat de klant mag invullen en dan gewoon niet reageren, behalve met een automatisch riedeltje als ontvangstbevestiging.
Klacht gestuurd op 20/2 en herhaald op 8/3.
NOG STEEDS GEEN ANTWOORD!!!
Klacht gestuurd op 20/2 en herhaald op 8/3.
NOG STEEDS GEEN ANTWOORD!!!
Re: ABN AMRO REAGEERT NIET OP KLACHTEN VIA E-MAIL
Schreeuw niet zo.
Re: ABN AMRO REAGEERT NIET OP KLACHTEN VIA E-MAIL
En schreeuwen in het bos zal ook niet helpen vermoed ik. Een bezoekje aan het kantoor wellicht misschien.
Re: ABN AMRO REAGEERT NIET OP KLACHTEN VIA E-MAIL
Klachtenformulier is niet langdradig, alleen met persoonlijke gegevens, want zonder, weten zij niet wie je bent.Oblomova schreef:Handig voor ze hoor, geen e-mail adres, wel een langdradig formulier dat de klant mag invullen en dan gewoon niet reageren, behalve met een automatisch riedeltje als ontvangstbevestiging.
Klacht gestuurd op 20/2 en herhaald op 8/3.
NOG STEEDS GEEN ANTWOORD!!!
Nog nooit meegemaakt, dat ik langer dan 1 week op een antwoord gewacht heb.
Voor jou is toch deze optie beter:
CB schreef: Een bezoekje aan het kantoor wellicht misschien.
Re: ABN AMRO REAGEERT NIET OP KLACHTEN VIA E-MAIL
Of bellen dat willen banken ook liever alleen hebben ze meestal een 0900 nummer.
-
Chanmaster
- Berichten: 2893
- Lid geworden op: 25 jan 2006 08:05
- Locatie: Almelo
Re: ABN AMRO REAGEERT NIET OP KLACHTEN VIA E-MAIL
Welke waarmerk kan men aan E-mail ontlenen? Juist,geen dus en daarom!
Re: ABN AMRO REAGEERT NIET OP KLACHTEN VIA E-MAIL
chanmaster,
je kletstvoor de zoveelstekeer weer eens uit je tilburgse nek. In steeds meer gevallen wordt e-mail als geldig communicatiemiddel, dus in dezelfde waarde als een brief gezien. Zelfs door de rechtbank
je kletstvoor de zoveelstekeer weer eens uit je tilburgse nek. In steeds meer gevallen wordt e-mail als geldig communicatiemiddel, dus in dezelfde waarde als een brief gezien. Zelfs door de rechtbank
-
Guardian72
- Berichten: 6857
- Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
- Contacteer:
Re: ABN AMRO REAGEERT NIET OP KLACHTEN VIA E-MAIL
Helaas - door schade en schade zelf ook gehad - maar e-mail word wel degelijk als rechtsgeldig / aanvullend bewijs gezien.Chanmaster schreef:Welke waarmerk kan men aan E-mail ontlenen? Juist,geen dus en daarom!
In een conflict werd een mail van mij aan "benadeelde" gebruikt als ondersteuning voor een stelling - welke door de rechter werd meegewogen in mijn nadeel.
Het lijkt me sterk dat de rechters van mening verschillen.
-
MAXIEM
Re: ABN AMRO REAGEERT NIET OP KLACHTEN VIA E-MAIL
Guardian72
Je schrijft: Het lijkt me sterk dat de rechters van mening verschillen.
Dat is nu juist hét probleem bij de huidige rechtspraak in dit kikkerland. Sinds rechters uit moeten gaan van redelijkheid en billijkheid verschillen rechters vaak wél van mening.
Maxiem.
Je schrijft: Het lijkt me sterk dat de rechters van mening verschillen.
Dat is nu juist hét probleem bij de huidige rechtspraak in dit kikkerland. Sinds rechters uit moeten gaan van redelijkheid en billijkheid verschillen rechters vaak wél van mening.
Maxiem.
