LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ABN AMRO REAGEERT NIET OP KLACHTEN VIA E-MAIL

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Oblomova
Berichten: 323
Lid geworden op: 28 jul 2007 19:06

ABN AMRO REAGEERT NIET OP KLACHTEN VIA E-MAIL

Ongelezen bericht door Oblomova »

Handig voor ze hoor, geen e-mail adres, wel een langdradig formulier dat de klant mag invullen en dan gewoon niet reageren, behalve met een automatisch riedeltje als ontvangstbevestiging.

Klacht gestuurd op 20/2 en herhaald op 8/3.

NOG STEEDS GEEN ANTWOORD!!!

marcel75
Berichten: 1639
Lid geworden op: 12 jan 2008 16:22

Re: ABN AMRO REAGEERT NIET OP KLACHTEN VIA E-MAIL

Ongelezen bericht door marcel75 »

Schreeuw niet zo.

CB
Berichten: 2427
Lid geworden op: 03 jul 2003 20:07

Re: ABN AMRO REAGEERT NIET OP KLACHTEN VIA E-MAIL

Ongelezen bericht door CB »

En schreeuwen in het bos zal ook niet helpen vermoed ik. Een bezoekje aan het kantoor wellicht misschien.

tennis
Berichten: 3082
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: ABN AMRO REAGEERT NIET OP KLACHTEN VIA E-MAIL

Ongelezen bericht door tennis »

Oblomova schreef:Handig voor ze hoor, geen e-mail adres, wel een langdradig formulier dat de klant mag invullen en dan gewoon niet reageren, behalve met een automatisch riedeltje als ontvangstbevestiging.

Klacht gestuurd op 20/2 en herhaald op 8/3.

NOG STEEDS GEEN ANTWOORD!!!
Klachtenformulier is niet langdradig, alleen met persoonlijke gegevens, want zonder, weten zij niet wie je bent.
Nog nooit meegemaakt, dat ik langer dan 1 week op een antwoord gewacht heb.
Voor jou is toch deze optie beter:
CB schreef: Een bezoekje aan het kantoor wellicht misschien.

ciske
Berichten: 10819
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: ABN AMRO REAGEERT NIET OP KLACHTEN VIA E-MAIL

Ongelezen bericht door ciske »

Of bellen dat willen banken ook liever alleen hebben ze meestal een 0900 nummer.

Chanmaster
Berichten: 2893
Lid geworden op: 25 jan 2006 08:05
Locatie: Almelo

Re: ABN AMRO REAGEERT NIET OP KLACHTEN VIA E-MAIL

Ongelezen bericht door Chanmaster »

Welke waarmerk kan men aan E-mail ontlenen? Juist,geen dus en daarom!

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: ABN AMRO REAGEERT NIET OP KLACHTEN VIA E-MAIL

Ongelezen bericht door puma73 »

chanmaster,

je kletstvoor de zoveelstekeer weer eens uit je tilburgse nek. In steeds meer gevallen wordt e-mail als geldig communicatiemiddel, dus in dezelfde waarde als een brief gezien. Zelfs door de rechtbank

Guardian72
Berichten: 6857
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: ABN AMRO REAGEERT NIET OP KLACHTEN VIA E-MAIL

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Chanmaster schreef:Welke waarmerk kan men aan E-mail ontlenen? Juist,geen dus en daarom!
Helaas - door schade en schade zelf ook gehad - maar e-mail word wel degelijk als rechtsgeldig / aanvullend bewijs gezien.

In een conflict werd een mail van mij aan "benadeelde" gebruikt als ondersteuning voor een stelling - welke door de rechter werd meegewogen in mijn nadeel.

Het lijkt me sterk dat de rechters van mening verschillen.

MAXIEM

Re: ABN AMRO REAGEERT NIET OP KLACHTEN VIA E-MAIL

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Guardian72

Je schrijft: Het lijkt me sterk dat de rechters van mening verschillen.

Dat is nu juist hét probleem bij de huidige rechtspraak in dit kikkerland. Sinds rechters uit moeten gaan van redelijkheid en billijkheid verschillen rechters vaak wél van mening.

Maxiem.

Gesloten