LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ABN AMRO solveon

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Fenna amstaff

ABN AMRO solveon

Ongelezen bericht door Fenna amstaff »

Hallo,

Zijn er hier mense die ervaring hebben met het incasso bureau van ABN AMRO Solveon?

Wij hebben een flexibel krediet bij ABN AMRO,deze hebben wij geopend ivm aanschaf nieuwe auto en een gedeelte in ons huis gestopt.

Omdat ik mijn baan in december 2012 onverwacht verloren ben door de crisis en bezuinigingen konden we moeilijk het flexibel krediet betalen ivm het UWV een fout heeft gemaakt met mijn ww en dat toen het eindelijk gestort werd ook veel te laag was! Kan opzich gebeuren,maar het was even de eindjes aan elkaar knopen.

Ik heb hier netjes zo snel mogelijk een melding van gemaakt bij ABN AMRO per brief en ben ook netjes terug gebeld toen,mijn situatie uitgelegd maar konden weinig doen behalve mij een financieel coach aanbieden,of ik dat wilde, ik vond het een prima plan en de financieel coach heeft mij toen gebeld en alles doorgenomen. De oplossing was de achterstanden aflossen met 198 per maand en vanaf april ivm met nieuwe baan van mij het maand termijn weer betalen,en in mei van vakantie geld van mijn vriend als het nodig is de restand inlossen.

Krijg ik verdorie een brief van ABN AMRO dat ik binnen vijf dagen het hele bedrag moet betalen of het gaat naar Solveon! Ik heb tot 24 april de tijd om het bij elkaaar te krijgen en anders gaat het Solveon.

Bel ik naar ABN AMRO het centrale nr staat er niks in het systeem van het contact met mijn financiele coach wat ook deze mevrouw erg vreemd vond,want ze kon zo niks doen voor me,ik belde ook op zaterdag dan is de credit afdeling dicht maar als er wat van mijn coach in het systeem stond had ze hem kunnen emailen.ik heb het idee dat ook alles langs elkaar heen loopt daar want hij had het wel in zijn eigen systeem gezet ivm betaal afspraken zei hij na het telefoon gesprek

Wat zijn jullie ervaringen met Solveon?

Groetjes
Laatst gewijzigd door Fenna amstaff op 21 apr 2013 15:55, 1 keer totaal gewijzigd.

ABN AMRO

Re: ABN AMRO solveon

Ongelezen bericht door ABN AMRO »

Geachte Fenna amstaff,

Wij vinden het erg vervelend dat er onduidelijkheid is ontstaan over uw betalingsregeling.

Graag komen wij met u in contact om te kijken wat wij voor u kunnen doen. Hiervoor hebben wij u een privébericht gestuurd. Zou u zo vriendelijk willen zijn om op dit privébericht te reageren?

Met vriendelijke groet,
ABN AMRO Webcare
Mw. B. van Dijk

Gesloten