LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ABN Amro......

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Christa1975

ABN Amro......

Ongelezen bericht door Christa1975 »

Wat een waardeloos bedrijf is dat zeg.

Als je belt kom je bij een call center uit en daar heb ik toch wel zo'n hekel aan. Ze zijn daar zo overdreven vriendelijk en proberen je ondertussen nog van alles aan te smeren.

Ze moeten verkopen dat is duidelijk, maar een beetje persoonlijke service vind ik meer op zijn plaats.
Het enig wat je hoort is "daar kunnen wij niks aan doen"....om moe van te worden.

Wat vinden jullie van de hedendaagse service van banken?

Er staat een kantoor, maar je kan er niks meer.

Gast

Re: ABN Amro......

Ongelezen bericht door Gast »

Ik denk dat jij liever een verkoper aan de deur hebt

EchteMeisje

Ongelezen bericht door EchteMeisje »

Nou, ik vind dat callcenter van ABN een uitkomst. Ik heb geen telebankieren maar op die manier kan ik er wle voor zorgen dat ik niet de deur uit hoef om mijn nota's te betalen.

Ze zijn altijd beleefd en als er iets is waar ze me niet mee kunnen helpen dan verbinden ze me door met het bankfiliaal waar mijn rekeningen lopen.

En nog nooit heeft er iemand van dat callcenter geprobeerd mij iets aan te smeren.

Gast

Ze zijn daar zo overdreven vriendelijk
Wat is het verschil tussen vriendelijk en overdreven vriendelijk? Ik vind het juist belangrijk dat ik correct en vriendelijk te woord gestaan word. Wat wil je dan? Dat ze geen tijd voor je hebben en het gesprek zo snel mogelijk afgekapt wordt? Vreemd hoor, mensen moeten blijkbaar over alles klagen.

Alicey

Ongelezen bericht door Alicey »

Ik vind ze helemaal niet zo vriendelijk bij de ABN. Sterker nog, er is geen enkel bedrijf dat zich op een dusdanig beledigende manier heeft opgesteld richting mij..

Gast

Geplaatst op 27 Aug 2004 16:32 door Alicey

--------------------------------------------------------------------------------

Ik vind ze helemaal niet zo vriendelijk bij de ABN. Sterker nog, er is geen enkel bedrijf dat zich op een dusdanig beledigende manier heeft opgesteld richting mij..
Leg eens uit !

Gast

Echte meisje,

Dan wordt het hoog tijd dat dat call center je eindelijk een telebankieren contract aanmeert, dan je lekker zelf je betalingen doen.

Gast

dan m/z kan

Medewerker ABNAMRO

Ongelezen bericht door Medewerker ABNAMRO »

Ik werk bij ABNAMRO en erger mij groen en geel aan die call centra. Men is overdreven vriendelijk en beleefd waardoor je al zoiets heb van "sodemieter op" en telkens maar je naam blijven herhalen alsof ik die zou vergeten. Ik adviseer iedereen om mensen die bij bij een call centre werken flink in de maling te nemen.

Meestal vragen ze of ze je nog ergens mee van dienst kunnen zijn. Antwoord dan bijvoorbeeld dat je auto gewassen moet worden of dat je nog strijkgoed hebt liggen.

Succes.

Overigens is ABN AMRO wel een heeeeeeeeele goede werkgever maar dat even terzijde.

gast1256

Ongelezen bericht door gast1256 »

Lekkere collega ben jij zeg. Je vergeet waarschijnlijk dat de Callcenters zijn opgezet om types als jij werk uit handen te nemen.......

Gast

Inderdaad " medewerker ABN AMRO " , die collega's zorgen er wel voor dat jij geen setjes enveloppen meer hoeft te verzenden en vragen moet beantwoorden zoals: " hoeveel rente geeft mijn spaarrekening?"
Met zo'n instelling zou ik lekker de bank vaarwel zeggen en een gemotiveerd en loyaal werkloos iemand de kans geven een baan te krijgen. :x

Gast

Gast,

je vergeet even dat er werk wordt overgenomen, waardoor de baan van de ABN-AMRO-medewerker overbodig wordt. Het betreft hier cht niet het creëren van extra arbeidsplaatsen. Welkom op planeet aarde. :cry:

Gast

Even voor de duidelijkheid. ABN AMRO medewerkers op de kantoren zitten er echt niet om enveloppen te verzenden hoor. Wanneer deze werkzaamheden door een call-center worden overgenomen (deze mensen zijn OOK in dienst bij de ABN AMRO), kost dit geen werkgelegenheid. Misschien ben je in de war met het stimuleren van het gebruik van Internetbankieren. De kantoormedewerkers hebben het druk genoeg met het adviseren van klanten en het verkopen van bankdiensten. Ik spreek uit eigen ervaring en ben zielsgelukkig dat ik die enveloppen niet meer hoef te versturen.

MAX35

Ongelezen bericht door MAX35 »

Tja,

Je zou i.p.v. een telefoonnummer te bellen ook eens bij het kantoor zelf naar binnen kunnen lopen :-)!
Zul je eens beleven hoe vriendelijk het daar tegenwoordig aan toe kan gaan!!!

Enne...jammer dat onze collega zo afgeeft op het CCC (Call center). Wellicht zou je eens een cursus klantvriendelijkheid kunnen gaan volgen, want die kan je naar mijn idee wel gebruiken! Ik vind dat het CCC een pluim verdient hoe men in de meeste gevallen de klanten te woord staan!!

home2fix

Ongelezen bericht door home2fix »

Tja, het kantoor binnen lopen, dat kan je alleen doen als je werkeloos bent, want op zaterdag is alleen de "bankshop" open.

Wij wilden graag een hypotheek gesprek. Dus via internet een aanvraag gedaan. Duurt enkele dagen (3) voor je voor een afspraak wordt gebeld (Vergelijking: De Hypotheker binnen 1 dag).
Afspraak kan alleen door de week! Wij werken allebei, moeten we dus vrij voor nemen.
Dus aan de juffrouw van het afsprakenbureau gevraagd of het niet toch op zaterdag kan..
Nee, op zaterdag is er geen kantoor open..
Als ik vrij neem krijg ik dan gelijk rente korting?
Nee?
Nou, aanbieders van hypotheken genoeg, ik zoek wel een ander...

ABN AMRO keep up the good work, sluiten die kantoren....

max.35

Ongelezen bericht door max.35 »

Tja, is het nou zoveel gevraagd om een uurtje vrij nemen van je werk??

Het gaat wel over de "grootste beslissing van je leven" !!??

IK zou er nog maar eens over nadenken i.p.v. met de "provisiejagers" van de Hypotheker te gaan praten.....want of dat nu een juist en onafhankelijk adviesorgaan is.....

Suc6 met je beslissing!

MAX

Gast

Sorry hoor, maar als ik een hypotheek wil regelen, vind ik dat zo'n belangrijke aangelegenheid dat ik daarvoor best een paar uurtjes eerder vrij wil nemen. Je kunt toch niet verwachten, dat omdat jij werkt, alles en iedereen maar 's avonds bij je langs komt danwel jij ben hen op zaterdag?! Medewerkers van een bankkantoor werken ook overdag en zullen ook vrij moeten nemen om zaken te regelen die niet in het weekend kunnen. Niet zo moeilijk doen hoor!

home2fix

Ongelezen bericht door home2fix »

Helemaal begrijpen doe ik deze reacties niet.

Even een paar tuurlijk's.

Tuurlijk. Voor de "belangrijkste beslissing" van mijn leven wil ik niet over één nacht ijs. Ik wil dus vergelijken. Ik wil niet alleen op het internet kijken naar de laagste rentes of de meest flexibele oplossing.
Nee, nee, ik wil dat iemand tijd aan me besteed en creatief met mijn vragen over de financiering om gaat. Ik wil niet alleen producten, ik wil oplossingen vergelijken.
Dus gaat het niet om een uurtje, tot nog toe zijn we gemiddeld 3 uur per gesprek kwijt geweest. Ik vind dat zo belangrijk dat ik daar mijn vrije zaterdag voor wil opofferen.
Ik betaal daar ook voor, want de provisies zijn niet mis. Dus de verkopers van hypotheken hebben een groot belang.

Tuurlijk medewerkers van de bank werken ook door de weeks. Net als de medewerkers van AH, van de makelaar, van de Gamma en de garage. Als ik een auto wil kopen, of een doos eieren, een pot verf, een huis, ze zijn 's avonds open en op zaterdag.

Tuurlijk, als ABN Amro voldoende hypotheken afsluit door de weeks tussen 9.00 en 17.00.... prima. Dan kunnen ze blijkbaar zonder die van mij. Nu bankier ik ook bij ABN Amro en beleg daar.
Maar dan moeten ze me niet een brief sturen met "wat een gewaardeerde klant bent u" en dan geen afspraak kunnen maken voor een hypotheekgesprek op zaterdag.

Ik zeg; geen service.
Sluiten van die kantoren is fout!

Gast

Paniek om niks! Begin volgend jaar gaat de ABN AMRO open van 09.00 tot 19.00 uur en enkele filialen ook op zaterdag! Uw wens is hun bevel!

linda31

Ongelezen bericht door linda31 »

hallo allemaal ik ben dus iemand die bij de abnamro op het callcenter werkt en het klpt dat wij richtlijnen hebben waar onze gesprekken aan moeten voldoen maar hebben diegene die klagen weleens met andere banken gebeld??

de rabobank heeft nl ook een callcenter en kirjg je ook het kantoor nietmeer echtstreeks en het sluiten van kantoren dat zie je bij iedere bank gebeuren waarom????

de mensen worden steeds zelfstandiger en alles wordt steeds meer per pc gedaan en oja medewerker van abn amro

mischien beter als je een ander werkgever gaat zoeken??

wel erg laf om zo je collega van het callcenter af te vallen weet je hoeveel kantoren ons per dag bellen??

misschien als je je wat meer verdiept in je werk hoef je ons niet te belllen he :evil:

Gesloten