LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ABN AMRO

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
esasuna

ABN AMRO

Ongelezen bericht door esasuna »

Gisteren ontving ik een brief van ABN AMRO met betrekkening tot mijn woonhypotheek. Omdat ik zag dat deze brief al gedateerd was op 15 oktober (meer dan een week geleden dus, en ook nog eens een zaterdag??) en hij al open was, ging bij mij een belletje rinkelen van hoe kan dat nu pas binnenkomen? En ja hoor: Bij mijn adresgegevens ontbrak de toevoeging van de k aan mijn huisadres. En dat terwijl er groot bovenaan de brief staat VERTROUWELIJK. Na een telefoontje aan de hypotheekdesk van de bank , bleek dat zij een post- en een woonadres hanteren. Mijn bezoekadres klopte in hun systeem, maar bij mijn postadres ontbrak de k. Maar de mevrouw in kwestie kon dit niet veranderen, ik moet hiervoor naar de bank komen met mijn legitimatiebewijs want pas dan kunnen ze dit controleren, terwijl de fout bij hun zit! Wat VERTROUWELIJK en wat een service!!

Esther

s i m o n e

Re: ABN AMRO

Ongelezen bericht door s i m o n e »

Erg vervelend, maar de medewerkster kan door de telefoon niet zien of u diegene bent die u zegt te zijn. Voor hetzelfde geld is het adres zonder k wel goed en probeert u iemand anders dwars te zitten. Het is helaas zo dat de "goede" onder het gedrag van de "kwade" moeten lijden.

Gesloten