| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ABN AMRO zoekt contact met verkeerde client
-
moniquekampschreur
ABN AMRO zoekt contact met verkeerde client
ABN AMRO heeft contact gezocht met de ex-vrouw van mijn man omdat ze geen telefoonnummer van mij in hun bezit hadden. Hier zijn wij achter gekomen omdat de zoon van mijn man hem een mail heeft gestuurd met daarin De Abn Amro heeft ons gebeld en het ging over Monique (ik dus). De ABN AMRO heeft mijn adres gegevens en e-mail adres. Dit gebeurde net toen wij op vakantie waren. Mijn man heeft 6,5 jaar geleden een punt achter zijn huwelijk gezet en sindsdien is het een vechtscheiding, ziet zijn kinderen bijna niet , ex vrouw wil niet praten. En nu rees bij ons de vraag de gehele vakantie wat is er verteld door de bank. Zagen ze haar voor mij aan? Is er iets verteld over mijn bankzaken. Ik heb niets maar dan ook niets met die familie te maken. Mijn bankrekening staat los van die van mijn man. Het is geen en/of rekening.
Mag een bank dit zomaar doen? Hoe zit het met bankgeheim?
Onze hele vakantie is in duigen gevallen, zijn op van de stress want misschien heeft ze weer iets om tegen ons te gebruiken.
Kan ik de ABN aansprakelijk stellen? Wie heeft tips?
Onze hele vakantie is in duigen gevallen, zijn op van de stress want misschien heeft ze weer iets om tegen ons te gebruiken.
Re: ABN AMRO zoekt contact met verkeerde client
Moeilijk, moeilijk want je weet niet of er uberhaupt wat gezegd is etc maar ik zoumoniquekampschreur schreef:ABN AMRO heeft contact gezocht met de ex-vrouw van mijn man omdat ze geen telefoonnummer van mij in hun bezit hadden. Hier zijn wij achter gekomen omdat de zoon van mijn man hem een mail heeft gestuurd met daarin De Abn Amro heeft ons gebeld en het ging over Monique (ik dus). De ABN AMRO heeft mijn adres gegevens en e-mail adres. Dit gebeurde net toen wij op vakantie waren. Mijn man heeft 6,5 jaar geleden een punt achter zijn huwelijk gezet en sindsdien is het een vechtscheiding, ziet zijn kinderen bijna niet , ex vrouw wil niet praten. En nu rees bij ons de vraag de gehele vakantie wat is er verteld door de bank. Zagen ze haar voor mij aan? Is er iets verteld over mijn bankzaken. Ik heb niets maar dan ook niets met die familie te maken. Mijn bankrekening staat los van die van mijn man. Het is geen en/of rekening.
zeer zeker de ABN hier over aanspreken en dat hun maar moeten nakijken wie de persoon is
die contakt heeft opgenomen met de ex-vrouw van je man zodat je die persoon zelf kan spreken
over hoe en wat.
-
Leo The Emperor
Niet zo gestresst, neem eerst eens contact op met de bank om te bekijken waar het eigenlijk over gaatOnze hele vakantie is in duigen gevallen, zijn op van de stress want misschien heeft ze weer iets om tegen ons te gebruiken.
Aansprakelijk stellen voor wat? Wat voor schade heb je hierdoor geleden?moniquekampschreur schreef: Kan ik de ABN aansprakelijk stellen?
Het meest voor de hand liggend is dat men per abuis de verkeerde persoon heeft gebeld omdat die naam in het klantendossier stond. Kan gebeuren als mensen aan het werk zijn.
-
ABN AMRO
Beste mevrouw Kampschreur,
Vandaag is het gelukt om telefonisch contact met u op te nemen over deze kwestie. In een prettig gesprek met u hebben we alles op een rij gezet en gezocht naar oorzaken en mogelijke oplossingen.
Als tegemoetkoming voor het ongemak heb ik u een bloemetje en kadobonnen aangeboden. Het interne onderzoek naar de oorzaak van deze kwestie zal doorgaan. Uit uw reactie heb ik begrepen dat u deze oplossingen erg op prijs stelt.
Samen hebben wij dan ook afgesproken dat ik het dossier hiermee ga sluiten.
Met vriendelijke groet,
ABN AMRO Webcare
Mw. B. van Dijk-Arts
Vandaag is het gelukt om telefonisch contact met u op te nemen over deze kwestie. In een prettig gesprek met u hebben we alles op een rij gezet en gezocht naar oorzaken en mogelijke oplossingen.
Als tegemoetkoming voor het ongemak heb ik u een bloemetje en kadobonnen aangeboden. Het interne onderzoek naar de oorzaak van deze kwestie zal doorgaan. Uit uw reactie heb ik begrepen dat u deze oplossingen erg op prijs stelt.
Samen hebben wij dan ook afgesproken dat ik het dossier hiermee ga sluiten.
Met vriendelijke groet,
ABN AMRO Webcare
Mw. B. van Dijk-Arts
Moet mevr. Kampschreur daar via dit forum van op de hoogte gesteld worden? Als jullie elkaar echt telefonisch gesproken hebben dan neem ik aan dat mevrouw zich dat ook kan herinneren.ABN AMRO schreef:Beste mevrouw Kampschreur,
Vandaag is het gelukt om telefonisch contact met u op te nemen over deze kwestie.
Webcare is allemaal leuk en aardig, maar is deze borstklopperij echt nodig?
Ben juist positief verrast dat er eens een terugkoppeling komt van Webcare, vaak worden zaken (netjes) opgelost en "vergeet" TS dat hier te melden.
-
moniquekampschreur
Ik ben attent met het laatste telefoontje. Het gaat mij niet om de kadobonnen of iets dergelijks maar wel dat dit soort zaken nooit meer voorkomen.
Uiterst correct ben ik nu geholpen, zoals het in mijn beeld ook hoort, en dat mag best even vermeld worden.
Uiterst correct ben ik nu geholpen, zoals het in mijn beeld ook hoort, en dat mag best even vermeld worden.