Tijdens een telefonisch contact over hypotheken kwam aan het licht dat ik niet zou hoeven betalen voor een creditcard, deze is gratis binnen het betaalpakket, zo werd me medegedeeld.
Het gaat dan om een Mastercard.
Afspraak gemaakt met mijn kantoor voor wat aanpassingen.
de Visacard werd opgezegd, de Mastercard aangevraagd. Tot zover geen problemen. de Mastercard was zo'n beetje binnen 2 weken afgehandeld en ontvangen. Tot dusverre dus prima.
Tijdens dit contact, wat een geanimeerd gesprek was, maakte ik nog wel de opmerking aan de mevrouw, dat ik het vreemd vond dat oude Fortisklanten hier nooit op gewezen zijn.
De mevrouw bood spontaan aan om 2 jaar terug te storten op mijn rekening. (€ 34.-)
Na 2 weken niets bijgeschreven, dus in de pen met een email naar het standaard servicepunt.
De mail werd doorgezonden naar het kantoor Savorin Lohmanlaan Den Haag.
Na ca. 2 werkdagen werd ik gebeld door een meneer.
Eerst zou hij in overleg gaan met de vrouw, zij was vrij die dag.
Nog geen 2 minuten later maakt ook hij de belofte om de € 34.- op mijn rekening te storten en zou hij de vrouw erop aan spreken. Hij vond dat ik niet de dupe moest worden van interne perikelen.
Nu, een week later, nog steeds geen bijschrijving.
Erg teleurgesteld over de 2 toezeggingen van dit kantoor!
...Dus maar weer in de email geklommen en ik zal wel weer gebeld worden,...en zo zal het verhaal zich wel weer gaan herhalen.....
TIP dus voor ex-Fortis mensen:
Kijkt u even welke card u hebt en of u ervoor betaald.
Heeft u een Visa, dan betaald u vrijwel zeker jaarlijks een bijdrage. (misschien heeft Fortis ook mastercard uitgegeven, ook dán zou ik even checken)
...en zo kan het zomaar zijn dat dit bericht ABN AMRO vele keren € 34.- gaat kosten ...... Tjah, dat krijg je als je je beloften niet nakomt