Ik heb vroegen in dit forum behoorlijk lopen hakken op het homenetpakket van de ABNAMRO. Uiteindelijk heb ik het opgezegd. Moet erbij zeggen dat mijn klachten ten aanzien van het pakket door de medewerkers van de bank erg serieus genomen werd. Zelfs ben ik er later nog eens over terug gebeld voor een paar vragen. Na een periode van afkoeling heb ik nu internet bankieren van de ABN/AMRO. Ik moet echt zeggen dat ik hier zeer tevreden over ben. Snelle pagina
altijd up. Welke brouwser je ook gebruikt werkt altijd.
en helder en overzichtelijk ingedeeld. Dus na regen komt zonneschijn!!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ABNAMRO-telebankieren
Re: ABNAMRO-telebankieren
Ik ben zelf altijd erg tevreden geweest over Homenet van ABN AMRO. Ik heb dit contract onlangs opgezegd omdat ik intensief gebruik maak van internetbankieren. Een tip hiervoor is; zorg voor voldoende e-dentifiers want ze willen nog wel eens stuk gaan.
ik moet zeggen dat ik een andere mening ben toegedaan wat betreft internet bankieren. Het is bij mij altijd zeer traag ondanks dat ik een snelle verbinding heb. Verder vindt ik het zeer ongebruiksvriendelijk , vooral het adresboek gedeelte. Ik gebruik dan ook liever het homenet pakket 3.0 . Het werkt snel en is veel overzichtelijker dan het internet bankieren. Maar helaas worden we gedwongen naar internet bankieren over te stappen , omdat de abn het niet langer ondersteunt vanaf 2003. Het is voor de abn natuurlijk veel gemakkelijker op deze manier. Geen cd's meer naar de klanten sturen etc... Het scheelt ze veel geld denk ik ...jammer hoor...
Hebben jullie wel eens de algemene voorwaarden gelezen die opgestuurd worden voor internetbankieren bij de ABN/AMRO.
Heb ik onlangs gedaan. Daar staan toch merkwaardige dingen in. Je bent verplicht de helptekst te lezen, jecomputer regelmatig op virussen te scannen, ze nemen geen enkele aansprakelijkheid op zich betreffende productiefouten in software en i-dentifier etc. Graag eens wat meer reacties.
Ik ga hier vooralsnog niet mee accoord.
Heb ik onlangs gedaan. Daar staan toch merkwaardige dingen in. Je bent verplicht de helptekst te lezen, jecomputer regelmatig op virussen te scannen, ze nemen geen enkele aansprakelijkheid op zich betreffende productiefouten in software en i-dentifier etc. Graag eens wat meer reacties.
Ik ga hier vooralsnog niet mee accoord.
Ik heb persoonlijk nooit problemen gehad met Homenet. Sterker nog, ik ben er nog steeds er tevreden over. Dit in tegenstelling tot Internetbankieren, waarvoor ik on line moet blijven, tot ik alles ingevoerd heb, plus dat ik regelmatig een code in moet toetsen in de e-dentifier en computer. Ik heb daarom het boekhoudpakket besteld, om off-line te kunnen werken. Dat blijkt echter niet mogelijk; ik kan alleen mijn gegevens ophalen en bewaren ermee; klaarzetten is niet mogelijk, en ik ben afhankelijk van de internetbezetting, die soms de verbinding onmogelijk maakt. Het is een enorme achteruitgang. Ik zie graag Homenet blijven!