Maakt u zich ook zo druk over klagende tokkies die zelf bij de DSB zijn gaan bankieren, te hoge leningen hebben gesloten, achtergestelde deposit's hebben afgesloten etc.?
Wanneer je namelijk NIET bij de DSB zat, betaal je nu indirect mee aan het terugbetalen van gegarandeerd spaargeld. Als deze club mensen inderdaad politieke medestand zou kunnen vinden, kunnen u en ik straks ook de rotzooi opruimen van mensen die zich suf leenden om zich te kunnen meten aan de buurman die wel werk / cq een hoger inkomen heeft.
In een sociaal stelsel zoals in Nederland, helpen we mensen met weinig inkomen en een moeilijk perspectief. Echter voor het type medemens dat zich dacht te kunnen verrijken op een manier waarvan iedereen weet dat dit niet kan (te hoge rente), of dacht van een minimumloon een koopwoning te kunnen onderhouden (waarom kregen deze mensen elders geen hypotheek?), is het sociale stelsel niet bedoeld. Deze mensen hebben zichzelf in de problemen gebracht, en dienen zelf de schade te dragen.
De toon waarop ook op deze fora nu gesproken wordt over de schuld van anderen (en dat die Scheringa een dief is, dat wist de rest van Nederland al jaren), en het RECHT op allerhande compensatie, is schokkend.
Ik zou willen voorstellen dat deze groep, die kennelijk ook tijd te veel heeft om zich hier de hele dag mee bezig te houden, het boetekleed aantrekt, en excuses maakt aan de rest van Nederland voor hun achterlijke graaizucht / leendrift.
Pas dan kan er gesproken worden over een mogelijk mea culpa en compensatie. Maar zolang over Rechten wordt gesproken, zijn er ook plichten: zelf voor je daden staan.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] actie tegen DSB-klanten
-
stofzuigertje
Re: actie tegen DSB-klanten
Nee,
De Betaal en Spaar rekening was niets fout aan en de gratis bankpas en rente van 1½ en later 1% mag toch?
Ook mijn spaarrekening die hoger was dan de grote 5 is niets fout aan..
De verzekeringen zijn goedkoper dan elders, Auto en Reis is niet duur daar!
De Hypotheek van 30 jaar voor 4% en 30 jaar vast zonder die door hun aangeboden polissen is niets mis mee!
Dus er waren ook goede producten en tevreden klanten en na april 2009 zijn er geen foute hypotheken meer afgesloten!
Vele woeker polissen waren producten van de 5 grote banken of bekende verzekeraars dus ook die gaan niet vrijuit!
De Betaal en Spaar rekening was niets fout aan en de gratis bankpas en rente van 1½ en later 1% mag toch?
Ook mijn spaarrekening die hoger was dan de grote 5 is niets fout aan..
De verzekeringen zijn goedkoper dan elders, Auto en Reis is niet duur daar!
De Hypotheek van 30 jaar voor 4% en 30 jaar vast zonder die door hun aangeboden polissen is niets mis mee!
Dus er waren ook goede producten en tevreden klanten en na april 2009 zijn er geen foute hypotheken meer afgesloten!
Vele woeker polissen waren producten van de 5 grote banken of bekende verzekeraars dus ook die gaan niet vrijuit!