Ik erger me ontzettend aan de radioreclame van Koos Postema over lijfrentekeuze's. 's Ochtend luisterend op radio 1 naar nieuws en actualiteiten en verder de gehele dag op b.v. radio classic, hoor je regelmatig, zoiets als"vele mensen kunnen geen keuze maken enz."
Postema in het verleden door mij altijd zeer gewaardeerd, irriteert mij nu. Hij is toch al lang binnen en hoeft het toch niet te hebben van dergelijke irritantie radiospotjes. Ik zou zeggen, Postema geniet van je gezin incl. kleinkinderen en vermaak je in je Franse dépendance.
Trouwens bij Aegon heb ik mijn bedenkingen.
Overigens het beste Koos
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] aegon/postema
Re: aegon/postema
Zo erger ik mij aan de reclame van de Friesland bank, ook op de radio maar dan met een tolk erbij. Wat mij betreft ANTI RECLAME, als ik al op zoek zou zijn naar een andere bank, dan beslist niet deze bank, alleen al om die ergelijke reclame.
-
A.Heksenberg
Beste Jan,
Ik vind je reactie aangaande de Friesland Bank een beetje jammer. Toegegeven, ik vind de reclame ook enigszins ergerlijk. Jou opmerking echter nog meer. Laat je je echt leiden door emotie ('want geld, dat is allemaal emotie' aldus de reclame)? Nee, dan ga je liever op zoek naar een andere. Met een betere reclame, geheel in ABN. En bij de ABN, daar ben je dus duurder uit. Maar het voelt zo goed. Dat is ook wat waard. Waak ervoor dat je hoofd- en bijzaken onderscheidt. Dat is alles wat ik ermee wil zeggen.
Ik vind je reactie aangaande de Friesland Bank een beetje jammer. Toegegeven, ik vind de reclame ook enigszins ergerlijk. Jou opmerking echter nog meer. Laat je je echt leiden door emotie ('want geld, dat is allemaal emotie' aldus de reclame)? Nee, dan ga je liever op zoek naar een andere. Met een betere reclame, geheel in ABN. En bij de ABN, daar ben je dus duurder uit. Maar het voelt zo goed. Dat is ook wat waard. Waak ervoor dat je hoofd- en bijzaken onderscheidt. Dat is alles wat ik ermee wil zeggen.
-
berchris
Hr/Mevr. Heksenberg,
Heb helemaal geen reclame nodig.
Ik kies een bank op andere gronden.
Maar reclame's zijn vaak zeer irritant
Heb helemaal geen reclame nodig.
Ik kies een bank op andere gronden.
Maar reclame's zijn vaak zeer irritant
-
A.Heksenberg
Fantastisch dat u geen reclame nodig heeft! U bent de eerste die waarlijk volledig objectief en autonoom een keuze maakt. Ik geloof u volledig. U laat zich totaal niet van de wijs brengen door inwerkingen op de psyche.
De opmerking over Postema dat 'hij al lang binnen is' bevestigt dat u over een referentiekader beschikt met een onbeperkte horizon. Een volledig op zichzelf staand individu. Gespeend van elke vooringenomenheid. Kijk, dat vind ik nu mooi. Hoe zalig zijn de onwetenden.
De opmerking over Postema dat 'hij al lang binnen is' bevestigt dat u over een referentiekader beschikt met een onbeperkte horizon. Een volledig op zichzelf staand individu. Gespeend van elke vooringenomenheid. Kijk, dat vind ik nu mooi. Hoe zalig zijn de onwetenden.