| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] automatisch overmaken ia ABNamro
automatisch overmaken ia ABNamro
Hallo,
Heb al jaren een rekening bij ABNamro. Er wordt op de 23e van elke maand een bedrag naar mijn giro overgemaakt. Dat bedrag staat dan altijd de 25e op mijn girorekening en daar moet ik een maand van leven.
Nu is het bedrag wat in mei en in juni automatisch is overgeschreven, en ook afgeschreven, nooit aangekomen bij de giro.
Giro gebeld en die verwijzen mij door naar ABNamro.
Van ABNamro nog niets terug gehoord.
Wat kan ik hier nog meer aan doen?
Heb al jaren een rekening bij ABNamro. Er wordt op de 23e van elke maand een bedrag naar mijn giro overgemaakt. Dat bedrag staat dan altijd de 25e op mijn girorekening en daar moet ik een maand van leven.
Nu is het bedrag wat in mei en in juni automatisch is overgeschreven, en ook afgeschreven, nooit aangekomen bij de giro.
-
rozemarijntje
Re: automatisch overmaken ia ABNamro
Blijven bellen
-
ABN AMRO
Beste Wiebie,
Wat een vervelende situatie.
Uit uw bericht maken wij op dat u inmiddels een klacht heeft ingediend bij ABN AMRO.
Dit is het beste wat u kunt doen. ABN AMRO zal onderzoeken waarom het bedrag niet is aangekomen bij ING. U krijgt zo spoedig mogelijk een reactie van ons.
Met vriendelijke groet,
ABN AMRO Webcare
Mw. B. van Dijk
Wat een vervelende situatie.
Uit uw bericht maken wij op dat u inmiddels een klacht heeft ingediend bij ABN AMRO.
Dit is het beste wat u kunt doen. ABN AMRO zal onderzoeken waarom het bedrag niet is aangekomen bij ING. U krijgt zo spoedig mogelijk een reactie van ons.
Met vriendelijke groet,
ABN AMRO Webcare
Mw. B. van Dijk
Deze opmerking is al vaker voorbij gekomen. Bij de ABN-AMRO is een fout gemaakt met het omzetten van Uw Giro/ING-Betaalrekeing nummer naar het IBAN nummer. Dit moet inderdaad de ABN-AMRO oplossen.
Succes, Jantje
Succes, Jantje
Dus als ik het goed begrijp, heb je al twee maanden geen geld om te leven?wiebie schreef:Hallo,