LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bank Labouchere/Spaar select

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Wilfred

Bank Labouchere/Spaar select

Ongelezen bericht door Wilfred »

Ook wij hebben via Spaarselect op advies van een adviseur een Spaarlease overéén komst afgesloten bij Bank Labouchere!
Wij zijn nu ander half jaar bezig en als het een beetje tegen zit zijn wij over een jaar onze inleg van FL 50.000,-
geheel kwijt. De uitleg van Spaar select is anders geweest dan in de praktijk. Dit grapje komt ons erg duur te staan ik zou best wel eens willen weten of hier nog iets tegen te doen is? Als over een jaar mij Potje leeg is kan ik zelf uit eigen portomonee nog eens duizend piek gaan betalen ruim anderhalf jaar lang. Dan is mijn eerste termijn van vijf jaar vol en hoef ik geen boete meer te betalen.
Als er mensen zijn die dit ook tegen komen wil ik wel eens weten wat zij gaan doen.

Groeten Wilfred

Hub & Ger

Re: Bank Labouchere/Spaar select

Ongelezen bericht door Hub & Ger »

Eindelijk vinden wij nu een lotgenoot.Ook wij zitten met hetzelfde dilemma!!!!!Vanaf aug.2002 liggen wij al in de clinch met spaar select en bank labouchere.Je schiet er geen "reet mee op".Wij overwegen nu juridische stappen te ondernemen,doch zouden graag eens willen overleggen met andere lotgenoten over hun ervaringen.dus neem aub contact met ons op!!!!tot spoedig!!!

maria

Ongelezen bericht door maria »

Ik heb de brief niet gevonden,ik wil ook graag reageren daar ik ook een gedupeerde ben.
Kunt u mij zeggen waar ik de brief kan vinden om te downloaden?
Graag zo spoedig mogelijk antwoord.

Erik

Ongelezen bericht door Erik »

Volgens mij is het verstandig een poging te doen de krachten te bundelen.

Mail [email protected]

Jaap

Ongelezen bericht door Jaap »

In oktober 2000 in het Overwaarde Effect plan gestapt:
een grote winst voorspeld over 5 jaar; weinig tot geen risico, de gelesde aandelen konden betaald worden uit het gestorte depot.
Prachtig. Van het gestorte depot bij Bank LaBouchere van 75000 gulden is na 19 maanden nog maar 16000 over......
Nog even en elke maand moet er zelf 1500 gulden extra per maand ophoesten.
En moet de extra hypotheek ook nog worden afgelost.
Ben ik er nu met open ogen ingetuind????
Spaarselect geeft pas na drie keer bellen thuis. Overigens:
de adviseur is al lang met ziekteverlof, de vervanger op vakantie en verder is er niemand die een passend advies kan geven.
Denk er sterk over om alles maar opnieuw te financieren en het verlies voor lief te nemen.
Of heeft iemand een betere oplossing?
Kan Spaarselect op de een of andere manier aansprakelijk worden gesteld:
=verkeerde en of onvolledige voorlichting
=te rooskleurige voorlichting
=anderszins.

Graag reactie"s.

Jaap.

Arjan

Ongelezen bericht door Arjan »

Al de reacties van spaarselect zijn mij ook niet vreemd.
Wie is bij machte iets te ondernemen en hoe?
Vele nederlanders zijn financieel geruineerd.
WIE KAN HELPEN?

Arjan

h.j

Ongelezen bericht door h.j »

beste wilfred

deze Labouchere is legio lease maar de ergste nog registratie bkr met code heeft u aangedacht met soort malafide praktijk

sterkte

Gesloten