| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Banken valuteren niet meer maar houden geld nog wel vast!
Banken valuteren niet meer maar houden geld nog wel vast!
Als ik geld overmaak dan geeft zowel verzendende bank als ontvangende bank op hun website aan dat zij dat dezelfde dag verwerken. het moet dan wel voor een bepaalde tijd gedaan zijn, 's middags.
Ik heb weer geld overgemaakt 's morgens vroeg en weer zie ik dat het geld dagenlang nergens is. Dit kost een hoop rente en als zij dit bij iedereen doen, brengt dat een hoop geld op.
Volgens mij mag het niet, het is zaak 'wakker'te zijn in deze. Als je niks zegt kunnen ze mooi hun gang gaan.
Ik heb weer geld overgemaakt 's morgens vroeg en weer zie ik dat het geld dagenlang nergens is. Dit kost een hoop rente en als zij dit bij iedereen doen, brengt dat een hoop geld op.
Volgens mij mag het niet, het is zaak 'wakker'te zijn in deze. Als je niks zegt kunnen ze mooi hun gang gaan.
Re: Banken valuteren niet meer maar houden geld nog wel vast!
Ik bankier bij RABO en ING. Overboekingen binnen ING of RABO worden bij mij dezelfde verwerkt. Ik zie het bij beide banken binnen 10 minuten. Boek ik van Rabo naar ING of van ING naar RABO is het de volgende dag verwerkt. Misschien dat het in het weekend 2 of 3 dagen duurt. Daar kan ik prima mee leven en ben daar uiterst tevreden over.
-
Pindakaaspotje
***CENSUUR! TROS RADAR***CENSUUR! TROS RADAR
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 07 jan 2012 20:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat je het niet ziet wil niet zeggen dat het er niet is. Op internetbankieren of op je afschriften kan je zien met welke valutadatum het geld geboekt is. Als daar bij een overboeking van een Nederlandse betaalrekening naar een andere Nederlandse betaalrekening dagen tussenzitten dan kan je daar gewoon een klacht over indienen.