LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] becam

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
berrie kollee

becam

Ongelezen bericht door berrie kollee »

becam [dsb] sluit leningen af op hypoticaire zekerheid maar smeert je ook polissen aan, b.v overlijdensverzekering en woon comfort plan waardoor je een inleg moet doen.bij de vraag als de lening wordt opgezegt b.v nieuwe hypotheek dan zegt men dat je het geld terug krijgt. bij mij gaat het om ruim 9.000,00 euro.nu hebben we elders een nieuwe hypotheek
meer het geld krijg ik niet terug.dat ben ik kwijt.mooi niet ik doe er alles aan om dit geld terug te krijgen.men reageert totaal niet op brieven enz.enz. dus let op met becam postkrediet enz.enz.alles wat in de tv gids staat met betrekkingen tot leningen is allemaal van de dsb groep te wognum

zeeuw202

Re: becam

Ongelezen bericht door zeeuw202 »

al googlend kom je nog eens wat tegen zeg... becam flink verandert ondertussen? las gisteren dat ze 1 van de goedkoopste waren/zijn: http://www.lening-geld-lenen.nl/financi ... r-geworden

de ervaringen hier en op bijvoorbeeld http://www.start12.nl/geldlenen/becam_131_review.html zijn alleen wat wisselend... somebody good advice?

(sorry voor dit oude topic oprakelen, kon geen recentere vinden over becam)

kweenie

Re: becam

Ongelezen bericht door kweenie »

Er is een zeer groot verschil tussen de goedkoopste zijn, en de laagste vanaf-rente hebben. Ik kan je ook een lening tegen 0% rente aanbieden, als je bij mij een te dure overlijdensrisicoverzekering en een woeker-arbeidsongeschiktheidspolis afsluit. O ja, en je moet minstens een ton per jaar verdienen en nooit een negatief saldo hebben gehad.

Voldoe je niet aan de criteria? Och, dan verhogen we de rente gewoon een klein beetje, naar 10% per jaar...

Gesloten