LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Betaal automaat AH
Betaal automaat AH
Regelmatig krijg ik de melding" pas ongeschikt betaal" anders bij de AH betaal automaten.Pas na verschillende pogingen lukt het pinnen. Dit gebeurt bij andere winkels en geldautomaten niet. Zijn er meer mensen die dit probleem hebben??
Re: Betaal automaat AH
ik als cassiere bij de c1000 heb dat veel meegemaakt met de postbank passsen. zou zeggen: bel eens naar je bank!
Mininnni bedankt, ligt dus aan de postbank pas.
Ga hier zeker even over bellen
Groeten
Ga hier zeker even over bellen
Groeten
Klopt! Had begin vorig jaar een nwe pas gekregen, waarbij de chippas niet meer op de pas zelf zit (lekker nuttig, not)...constant gezeur bij C1000 met me pas, andere winkels ook wel is soms. In turkije werd me pas ingeslikt (andere reden) maar kreeg toen een nwe, en sindsdien geen problemen meer.
Heb gebeld met de Postbank. Probleem niet bekent bij hun. Kan een nieuwe pas krijgen voor 5 euro. Ik heb hun medegedeeld dat het probleem NU dus wel bij hun bekend is, en hoop dat anderen die dezelfde ervaring hebben, ook de Postbank bellen.
ik ken zeker het probleem wel, en ik denk met mij nog meerdere cassieres. en vooral bij die C1000 waar ik werkte. sommige passen weigerde het apparaat de eerste keer, en na nog een paar keer proberen pakte ie wel. maar het is niet echt storen of zo vind ik zelf, gewoon geduld en de pas er op een rustige manier er door halen kan ook nog wel s helpen. of van onder naar boven proberen...